Płatny staż w Dziale Wsparcia Sprzedaży - Customer Competence Center.

  • Warszawa
  • Zf Group
Req ID | Warsaw, Poland, ZF Automotive Systems Poland Sp. z o.o. Zadania Wsparcie w byciu centralnym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów After Market we wszystkich sprawach handlowych; Administrowanie, utrzymywanie i monitorowanie danych podstawowych Klienta (adres, kontakty, ceny, płatności itp.); Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień; wyjaśnianie luk w zamówieniach i wsparcie przy wysyłce); Zarządzanie reklamacjami klientów (np. składanie dokumentów korygujących); Wsparcie sprzedaży poprzez budowanie dobrych relacji i dostarczanie klientom informacji o nowościach, cenach, dostępności; Nauka i obsługa SAP oraz innych systemów ERP Wsparcie członków Zespołu w powierzonych zadaniach i czynnościach biurowych; Nasze wymagania Ukończone studia wyższe (lub ostatni rok studiów) w dziedzinie: Logistyka, Ekonomia, Administracja lub kierunki pokrewne; Dyspozycyjność do pracy na pełen etat (40h/tydz.) w modelu hybrydowym (2 dni z biura) Dobra znajomość pakietu MS Office, Biegła znajomość języka polskiego i zaawansowana znajomość języka angielskiego; Dobre umiejętności komunikacyjne (w tym negocjacyjne) i interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole; Doskonała organizacja oraz zarządzanie czasem pod dużą presją; zdolność adaptacji i proaktywna postawa; Doświadczenie w pracy zdalnej/hybrydowej w międzynarodowej organizacji będzie dodatkowym atutem; Oferujemy: Pracę na pełny etat w oparciu o umowę o pracę (okres stażu - 15 miesięcy); Zatrudnienie w globalnej korporacji, w międzynarodowym środowisku; Możliwość szybkiego rozwoju, wykonywania różnorodnych zadań; Wprowadzenie na stanowisko i mentoring; Pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, pakiet MY BENEFIT lub karta sportowa, system zniżek na towary i usługi; Przyjazną atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia.