Project Manager

  • Warszawa
  • It Leaders
Jesteśmy polską firmą świadczącą kompleksowe usługi IT na rynku lokalnym oraz za granicą. Od ponad 10 lat z powodzeniem realizujemy projekty, które pozwalają naszym klientom osiągać ich cele biznesowe. Podejmujemy się wykonywania trudnych projektów i jesteśmy przekonani, że to właśnie wyzwania pozwalają nam się nieustannie rozwijać. Nasz osobowy zespół dostarcza najwyższej jakości usługi.Pracujemy z największymi, znanymi markami w obszarze: telekomunikacji, logistyki, energetyki, finansów.  Aktualnie poszukujemy osoby, która jest „wirtuozem” zarządzania projektami IT i bardzo lubi swoją pracę    To stanowisko będzie Twoje, jeśli:posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu tworzenia oraz integracji systemów informatycznych wykazujesz praktyczną znajomość metodyk kaskadowych zarządzania projektami (Prince2 lub PMI), oraz metodyk zwinnych (Agile, Scrum) - posiadanie certyfikatów będzie dodatkowym atutem, potrafisz wykorzystywać oprogramowanie do zarządzania projektami: MS Project, JIRA, Confluence,płynnie zarządzasz zakresem, budżetem, harmonogramem i jakością oraz zmianą i ryzykiem projektowym, posiadasz umiejętność monitorowania planu realizacji zadań i egzekwowania produktów projektu, potrafisz dokonać właściwej dekompozycji zadań pomiędzy zespół projektowy, dostawcę i klienta, sprawnie zarządzasz komunikacją oraz rozwiązujesz problemy w zespole, masz ugruntowane doświadczenie w zarządzaniu rozproszonymi zespołami i motywowaniu zespołów projektowych, wykazujesz zdolność analitycznego i nieszablonowego myślenia.   Zadania, które czekają na Ciebie w naszej firmie: zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu projektowego tworzącego oprogramowanie: od pomysłu do etapu utrzymania, planowanie zakresu, harmonogramu, budżetu i zasobów projektu, koordynowanie procesu zbierania wymagań biznesowych i technicznych, zarządzanie realizacją zadań przez zespoły projektowe, monitorowanie postępu prac, rozwiązywanie bieżących problemów, inicjowanie działań korygujących, kontrola zakresu i identyfikacja zmian oraz ich wpływu na budżet, uzgadnianie pracochłonności i terminu realizacji zmian wraz z wpływem na harmonogram i budżet, zarządzanie zmianą w projekcie, analiza i zarządzanie ryzykiem w projekcie, budowanie, komunikowanie oraz utrzymywanie relacji z interesariuszami projektu, cykliczne raportowanie postępu i statusu prac, tworzenie i prowadzenie rozbudowanej dokumentacji projektowej, zarządzanie komunikacją w projekcie, utrzymywanie bliskiej współpracy z managerami liniowymi w obszarze zarządzania zespołami, wymiana doświadczeń, budowanie wiedzy o prowadzonych projektach.   Dołączając do nas masz pewność:  pracy w zgranym i dynamicznym zespole, współpracy z profesjonalistami z wieloletnim doświadczeniem z różnych branż i technologii, udziału w ciekawych i ambitnych projektach z wykorzystaniem najnowszych technologii, udziału w rozwoju produktów Execon, możliwości realizacji własnych pomysłów i inicjatyw, pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, karta Multisport, szkolenia), premii za zrealizowane cele.