Specjalista ds. sprzedaży usług Orange

  • Toruń
  • Centrum Obsługi Klientów Sp. Z O.o.
Specjalista ds. sprzedaży usług Orange Miejsce pracy: Toruń Twój zakres obowiązków telefoniczna sprzedaż usług i produktów operatora sieci komórkowych oparta na gotowej bazie, obsługa zamówień w systemie operacyjnym, wspieranie firmy w osiąganiu wyników sprzedażowych i dążenie do jak najlepszych rezultatów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, dbanie o dobry wizerunek marki oraz wsparcie klienta. Nasze wymagania jesteś osobą komunikatywną i czujesz się swobodnie w rozmowach telefonicznych, lubisz realizować stawiane cele i wyzwania, jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej. Mile widziane masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta. To oferujemy umowę o pracę lub umowę zlecenie - stabilną podstawę + wysokie i realne do wypracowania prowizje, po 6 miesiącach współpracy zwiększoną o 30% prowizję, program poleceń - poleć swoich znajomych posiadających doświadczenie i otrzymaj nawet 10 000 zł bonusu, szkolenie przed rozpoczęciem pracy, po okresie wdrożeniowym w biurze w Toruniu jest możliwość realizacji obowiązków w formie hybrydowej, dofinansowanie kosztów dojazdu dla osób spoza Torunia, możliwość realizacji zadań między 8:00 a 16:00, pakiet benefitów: m.in. ubezpieczenie na życie i opieka medyczna, karta sportowa, wolne weekendy, liczne konkursy i dodatkowe bonusy m.in. kupony Sodexo, firmową kartę płatniczą z dodatkowymi pieniędzmi, nagrody rzeczowe. Benefity prywatna opieka medyczna dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy brak dress code’u parking dla pracowników karty przedpłacone bony towarowe dofinansowanie dojazdów do pracy program rekomendacji pracowników inicjatywy dobroczynne Do zobaczenia na rozmowie rekrutacyjnej! Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. Jesteśmy polską firmą działającą w obszarze sprzedaży usług i produktów Orange – światowego lidera sieci komórkowych. Obecnie rozwijamy szereg nowych projektów i jesteśmy w fazie intensywnego wzrostu. Naszym celem jest umocnienie zespołów o kolejne osoby, które wesprą nas w realizacji strategii rozwoju. Wypełniając obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Szosa Bydgoska 60A; 2. kontakt z Administratorem może Pani/Pan uzyskać dzwoniąc pod nr. Tel.: +48 566651260 lub wysyłając maila na adres: sekretariat@centrum-ok.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz na podstawie art. 221 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy; w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO; w przypadku podania przez Pana/Panią dodatkowych danych niewymaganych w procesie rekrutacji Centrum Obsługi Klientów będzie przetwarzało te dane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w rozumieniu art. 4 pkt 11 RODO, w przypadku przesłania przez Pana/Panią dodatkowych danych stanowiących szczególne kategorie danych osobowych o których mowa w art. 9 oraz art. 10 RODO Centrum Obsługi Klientów dokona anonimizacji tych danych, a co za tym idzie nie będzie ich przetwarzać. 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie pracownicy lub współpracownicy administratora upoważnieni do prowadzenia procesu rekrutacji, nadto w przypadku zgłoszenia swojej kandydatury za pośrednictwem strony www lub portalu internetowego odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora zajmujący się obsługą IT strony www lub portalu internetowego; 5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres: a) aktualnej rekrutacji, w której wzięli Państwo udział ; albo b) aktualnej rekrutacji oraz przez okres 2 lat od dnia przesłania do nas swojego CV – jeżeli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji; 6. ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy sekretariat@centrum-ok.pl 7. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeżeli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe w następującym zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, kwalifikacje zawodowe, dane kontaktowe w celu przyspieszenia i ułatwienia komunikacji niezbędnej w ramach prowadzonego procesu rekrutacyjnego; 9. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji jest dobrowolne, ale umożliwi skontaktowanie się Panią/Panem w razie ich prowadzenia w przyszłości; wyrażona zgoda w każdej chwili może zostać cofnięta. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 10. Centrum Obsługi Klientów Sp. z o.o. nie przekazuje danych poza teren Polski/ UE/ Europejskiego Obszaru Gospodarczego.