Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Warszawa
  • Empik

Myślałeś/aś, że produkty Grupy Empik to tylko papierowa książka, film na płycie czy artykuły papiernicze? To również Empik Go - usługa dająca stały dostęp do ulubionych książek w Twoim telefonie, czytniku lub tablecie. Nasza usługa to nie tylko zaawansowany player audiobooków czy intuicyjny czytnik e-booków z dostępem do bazy ponad 100 tys. ebooków, audiobooków i podcastów, ale również platforma dystrybucji treści cyfrowych, szeroka oferta abonamentów oraz obsługa płatności subskrypcyjnych. ​ Będziesz odpowiedzialny za: Terminową obsługę zapytań / reagowanie na zgłoszenia użytkowników; Wsparcie w rozwiązywaniu problemów użytkownika; Zgłaszanie zapotrzebowania na nowe funkcje w aplikacji w oparciu o feedback użytkowników; Doradztwo klientom w zakresie produktów i usług świadczonych przez Empik; Inicjowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie procesów w zakresie obsługi klienta biznesowego. Pasujesz do nas jeśli: Jesteś dokładną i skrupulatną osobą; Masz doświadczenie w pracy z klientem; Potrafisz sprawnie poruszać się w programach MS Office; Masz rozwinięte umiejętności interpersonalne; Świetnie organizujesz pracę i potrafisz wyznaczać priorytety; Jesteś osobą zorientowaną na szukanie rozwiązań i osiąganie wyznaczonych celów.