Process Automation Specialist

  • Kraków
  • Integer Group Services Sp. Z O.o
Process Automation Specialist Miejsce pracy: Kraków Twój zakres obowiązków zarządzanie i kierowanie zespołem agentów obsługujących linię UK monitorowanie ruchu i podejmowanie działań zarządczych w celu zapewnienia efektywnej obsługi klienta utrzymywanie odpowiedniego poziomu wskaźników efektywnościowych i jakościowych obsługi klienta tworzenie raportów i analiz danych dotyczących wydajności zespołu współpraca z innymi działami w celu ciągłego doskonalenia procesów udział w procesach rekrutacyjnych nowych konsultantów realizacja innych powierzonych zadań związanych z zarządzaniem ruchem i obsługą klienta Nasze wymagania minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku (Process Automation lub pokrewnym) doświadczenie w pracy z danymi, umiejętność wyciągania wniosków płynących z danych i wskazywanie punktów z potencjałem do usprawnienia umiejętność nieszablonowego i perspektywicznego podejścia do rozwiązywania problemów doświadczenie w optymalizowaniu i automatyzowaniu procesów (szczególnie z wykorzystaniem narzędzi Power Platform, UiPath) umiejętność pracy z partnerami biznesowymi i zapewnienia odpowiedniego wsparcia przy analizach i wdrożeniach dobra znajomość pakietów Office (MS Excel, MS PowerPoint) dobra znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację gotowość do pracy na podstawie umowy o zastępstwo na okres min 1,5 roku Mile widziane praktyczne doświadczenie w Customer Care To oferujemy pracę w innowacyjnej firmie technologicznej o międzynarodowym zasięgu, która jest liderem branży logistycznej w Polsce pracę w środowisku międzynarodowym możliwość poszerzania kompetencji oraz zdobywania nowych partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością pracę hybrydową (część czasu w biurze na Pana Tadeusza 4, część w domu:)) system kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, z których chcesz korzystać (np. Multisport, opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia i wiele więcej) platformę e-learningową ze szkoleniami w formie filmów, magazynów, zadań i quizów program rekomendacji pracowniczych możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych, takich jak wolontariat InPost InHelp, Szlachetna Paczka czy wydarzenia sportowe (np. biegi sztafetowe) Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków ubezpieczenie na życie możliwość pracy zdalnej elastyczny czas pracy brak dress code’u Integer Group Services Sp. z o.o Jak pewnie wiesz, w InPost bardzo dużo się dzieje! Głównym corem naszej działalności są urządzenia Paczkomat, które od lat produkujemy i projektujemy we własnym zakresie. Dodatkowo, stale rozwijamy nasze portfolio usług i wprowadzamy nowe rozwiązania, takie jak InPost Fresh, Fulfillment czy InPost Pay, ułatwiające życie milionom naszych klientów. Praca w naszej firmie to praca wśród najlepszych liderów w międzynarodowym środowisku. Jako InPost Group działamy pod dwoma markami InPost i Mondial Relay, na rynku w Europie, w tym w Polsce, Francji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i w krajach Beneluxu. Jesteśmy innowacyjni, konkretni, proaktywni, a przede wszystkim, zorientowani na efekt biznesowy naszych działań. Chcemy w jak największym stopniu korzystać z różnorodnej współpracy. Dla nas różnorodność oznacza, że nasi pracownicy i kierownictwo odzwierciedlają różne płcie, narodowości, kultury, pokolenia, grupy etniczne, umiejętności i pochodzenie społeczne. Poprzez sprawiedliwość chcemy w pełni rozwijać potencjał naszych talentów i zapewnić wszystkim takie same możliwości. Włączenie społeczne jest wymogiem uzupełniającym, aby zapewnić, że każdy czuje się widoczny i słyszany. Praca w Biurze Obsługi Klienta polega na kontakcie z klientem indywidualnym i biznesowym, ale także na wsparciu kurierów i serwisantów w ich codziennej pracy. Z naszymi Specjalistami można kontaktować się telefonicznie, mailowo, poprzez czat i formularze kontaktowe. Klienci Biznesowi mają także specjalne linie oraz bezpośrednich opiekunów. Dysponujemy, także zespołami wyspecjalizowanymi w projektach, reklamacjach, wsparciu administracyjnym na szkoleniach i monitoringach kończąc. Jeśli fascynuje Cię dynamiczne środowisko Obsługi Klienta, a ponadto chcesz zobaczyć jak wygląda droga paczki od środka to miejsce dla Ciebie. #DołączDoNaszejPaczki i stań się jednym z naszych bohaterów! Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".