Manager Działu Obsługi Klienta SEO/SEM

  • Balice
  • Sempire Europe Sp. Z O.o.
Poszukujemy osoby, która obejmie zupełnie nowe stanowisko, powstałe na skutek transformacji obszarów: Digital Ads oraz Obsługi Klienta Sempire. Shoper w 2022 nabył większościowy pakiet udziałów Agencji Sempire. W ramach trwającej integracji spółek, w 2023 roku powołano wspólny obszar biznesowy Digital Ads, który odpowiada za realizację usług marketingu internetowego grupy kapitałowej, w skład którego wchodzi Sempire (usługi SEO) oraz Shoper Kampanie (usługi PPC). Obecnie każda ze spółek, posiada wyizolowane procesy i procedury w zakresie obsługi klienta, co z przyczyn technicznych, w dużej mierze zostanie utrzymane. Kandydat będzie jednak odpowiedzialny za wprowadzenie wspólnego standardu obsługi, możliwe upodobnienie polityk i uzyskanie synergii, poprzez wymianę najlepszych praktyk i wspólne inwestycje i projekty. Oczekiwanym rezultatem wypracowanym na nowo powstałym stanowisku jest jak najlepsza obsługa klientów, korzystających z usług SEO i/lub PPC. Dlaczego warto z nami pracować? Możliwość rozwoju i wdrażania swoich pomysłów Praca w innowacyjnej branży u lidera wyznaczającego trendy Kultura ceniąca pomysły i samodzielność w działaniu Możliwość nauki poprzez wewnętrzne programy rozwoju, szkolenia, konferencje itp. Bezpośredni wpływ obszary Digital Ads i obsługi klienta Elastyczność i dynamika działania Czym będziesz się zajmować? Współpraca z Team Leaderami i zespołami celem generowania jak najkorzystniejszych wyników w zakresie utrzymania klienta (churn rate) i dochodowości (LTV), poprzez dosprzedaż (up-sell, cross-sell) Odpowiedzialność za procedury i narzędzia wykorzystywane w dziale, ze szczególnym uwzględnieniem budowania jak najlepszych doświadczeń klienta podczas procesów onboardingu, dosprzedaży, obsługi reklamacji, obsługi wypowiedzeń Odpowiedzialność za dane w zakresie obsługi klienta Digital Ads (kontrola/walidacja danych w systemach raportujących i narzędziach) Tworzenie i aktualizowanie procedur, standardów i wytycznych podnoszących jakość i rentowność obsługiwanych kontraktów z Klientami, efektywność, organizację pracy i motywację podległych zespołów Tworzenie raportów i zestawień dotyczących poziomu świadczonych usług oraz efektywności i organizacji pracy zespołów, umiejętne prezentowanie, interpretowanie tych danych i wyciąganie wniosków celem wdrażania udoskonaleń Skuteczne zarządzanie projektami i wszelkimi innymi zleconymi działaniami wspierającymi pracę Digital Ads (własnymi jak i podległych zespołów); Reprezentowanie działu na spotkaniach wewnątrz i na zewnątrz firmy Tworzenie dobrej atmosfery pracy, dbanie o dobrą komunikację wewnątrz działu i z innymi działami Wspieranie pracowników działu w rozwoju zawodowym, poprzez podnoszenie kompetencji i kwalifikacji Aktywny udział w rekrutacji pracowników oraz procesach on- i off- boardingowych; Przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz dotyczących pracy własnej Co jest dla nas ważne? Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane w zakresie sprzedaży i obsługi klienta) Znajomość branży marketingu internetowego, w tym specyfiki SEO i PPC Umiejętność walidacji i wizualizacji danych Umiejętność motywowania, kierowania i rozwijania zespołu (mile widziane: 10 lub więcej osób w zespole) Gotowość do wyjazdów służbowych do innych lokalizacji biur, w których pracują zespoły obsługi, tj. Kraków, Poznań, Bydgoszcz Mile widziane: Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Co zyskasz? Wiedzę, którą będziesz czerpał od praktyków Praca w silnie rosnącej branży, z wysokim popytem na oferowane usługi Realny work-life balance Pracę z fajnymi ludźmi, którym zależy na przyjemnej atmosferze i osiąganiu wyników System kafeteryjny (m.in.: karta Multisport, bilety do kina, vouchery) Opieka medyczna Luxmed Ubezpieczenie grupowe Brak dress code’u Inicjatywy dobroczynne Elastyczny czas pracy Program rekomendacji pracowników