HR Manager

  • Łuków
  • Epaka.pl S.a
epaka.pl to platforma wysyłkowa, posiadająca bogaty wachlarz usług w zakresie wysyłki paczek zarówno w Polsce jak i za granicę. Poprzez współpracę z najlepszymi firmami kurierskimi takimi jak UPS, DPD, InPost, FedEx, Paczkomaty, DHL zapewniamy naszym klientom najkorzystniejszą ofertę. epaka.pl to przede wszystkim ludzie pełni pasji, którzy każdego dnia dążą do ciągłego ulepszania jakości naszych usług. Pierwszą paczkę nadaliśmy w 2010 roku. Wtedy byliśmy małą i dość niepozorną firmą. Szybko rozwinęliśmy się na tyle, by móc pochwalić się licznymi placówkami, gronem zadowolonych klientów i najniższymi cenami przesyłek. Posiadamy aktualnie 400 punktów nadań i odbioru przesyłek w kraju. miejtozgłowy i dołącz do naszego zespołu już dziś Do naszego zespołu szukamy osoby, która będzie dbała o dobrostan Team Liderów i Pracowników naszej firmy oraz procesowo rozwijała dział HR. W epaka.pl działamy praktycznie, dlatego szukamy osoby, która z jednej strony potrafi pracować projektowo , jest samodzielna , a z drugiej strony ma bardzo dużą uważność na ludzi oraz wysokie kompetencje komunikacyjne , które pozwalają na asertywne wyrażanie własnego zdania oraz zachowanie niezależności przy opiniowaniu tematów personalnych. OPIS STANOWISKA Twój zakres obowiązków: zarządzanie całym cyklem życia współpracownika w organizacji (rekrutacja, onboarding, rozwój współpracownika i utrzymanie talentów, offboarding), samodzielne prowadzenie projektów HRowych i raportowanie statusów do Zarządu i Dyrektora Wykonawczego, bieżące wsparcie Team Liderów (TL) w ich pracy z zespołami, m.in.: w procesie definiowania celów dla współpracowników, w definiowaniu planów naprawczych, przeprowadzaniu trudnej rozmowy z współpracownikiem, w podejmowaniu decyzji personalnych. kształtowanie kultury organizacyjnej epaka.pl i wspieranie TL w zakresie budowania relacji zgodnych z wartościami firmy rodzinnej, dbanie o dobrostan pracowników poprzez m.in.: prowadzenie cyklicznych spotkań dla pracowników i pomoc w rozwiązywaniu ich problemów. budowanie narzędzi, procesów HR oraz optymalizacja już istniejących, tworzenie koncepcji działań budujących angażujące środowisko pracy, wykonywania zadań związanych z administracją HR-ową, np.: tworzenie wewnętrznych procedur i polityk HR oraz optymalizacja już istniejących. budowa komunikacji wewnętrznej oraz dbanie o jej przepływ, bliska współpraca z działem finansów i księgowości oraz marketingu. DLACZEGO WARTO Z NAMI PRACOWAĆ? od początku zatrudnienia masz regularne spotkania z przełożonym dotyczące Twojego rozwoju i progresu w pracy, od początku zatrudnienia masz konsultingowe wsparcie zewnętrznego HRBP, jesteśmy otwarci na dwukierunkowy feedback, praca w komfortowym biurze, odbywają się u nas regularne spotkania integracyjne. CO OFERUJEMY? ciekawą, samodzielną i rozwijającą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B, wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kompetencji: B2B: 10 000 - 20 000 netto, wynagrodzenie UoP: 10 000 - 20 000 brutto. APLIKUJ TYLKO JEŚLI SPEŁNIASZ WSZYSTKIE PONIŻSZE WARUNKI: masz min. 4 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku HR Generalist/HR Specialist lub podobnym, masz doświadczenie w różnych obszarach HR, m.in.: rekrutacja, zarządzanie przez cele, dbanie o wellbeing pracowniczy, masz gotowość do pracy stacjonarnej z naszego biura w Łukowie (warunek konieczny podczas onboardingu, póżniej praca hybrydowa), potrafisz działać samodzielnie, Twoja postawa buduje zaufanie i wiarygodność, potrafisz zachować niezależność przy opiniowaniu tematów personalnych. A DODATKOWO, MILE WIDZIANE BĘDZIE JEŚLI: ukończyłeś/aś studia na kierunku: ZZL, psychologia, socjologia lub pokrewne, korzystałeś/aś z wybranego oprogramowania HRIS lub ATS,