Lider Operacyjny w Contact Center projekt z branży telekomunikacyjnej

  • Łódź
  • Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o. Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami. Twój zakres obowiązków Planowanie pracy zespołu Doradców Zbieranie dyspozycyjności i komunikacja z zespołem Układanie grafiku zgodnie z dyspozycyjnością Doradców i zapotrzebowaniem Projektu Weryfikacja stanu obsady Przygotowywanie raportów i statystyk Znajomość Kodeksu Pracy Nasze wymagania Doświadczenia w branży call/contact center na podobnym stanowisku Bardzo dobrej znajomości branży telekomunikacyjnej Umiejętności pracy w zespole Praktycznej znajomości pakietu Ms Office Umiejętności pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM Doświadczenia w pracy z systemami call center/diallerem Umiejętności planowania pracy zmianowej zespołu To oferujemy Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce Zatrudnienie na umowę o pracę system motywacyjny Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie elastyczny czas pracy spotkania integracyjne firmowa biblioteka brak dress code’u kawa / herbata parking dla pracowników realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami