.. ólności w rekrutacji specjalistów IT. Nasz klient jest liderem wśród aplikacji dla contact center oraz usług do komunikacji biznesowej, ś .. rozwiązania dla firm od ponad 14 lat są wykorzystywane do zwiększania Sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz efektywniejszego zarządzania przedsię .. inny
Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem. Szukamy osób na stanowisko: Expert Helpdesk/Service z j.niemieckim (zdalnie) Katowice, Wrocław 100% zdalnie ZAKRES OBOWIĄZKÓW · obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon) · wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie · administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami · w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia · szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca) · praca poniedziałek-piątek, zdalnie, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracy POSZUKIWANE KOMPETENCJE · bardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2 · doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) min 2 lata · znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym · bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy · pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespole · gotowość do 2 tygodni szkolenia (Kraków) potem praca zdalna OFERUJEMY · wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę · pracę w całości zdalną z dowolnego miejsca w Polsce · pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej · jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy · szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowy