Kierownik Manager Serwisów Mechanicznych

  • Tarnów
  • Intrec
IntRec jest innowacyjnym globalnym dostawcą usług oceny rekrutacji pracowników, działającym obecnie w Polsce, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii. Pomagamy firmom zatrudniać mądrzej i lepiej, korzystając z rozwiązań AI w rekrutacji.   Masz doświadczenie w pracy związanej z serwisem pojazdów mechanicznych? Kontakt z klientami i zarządzanie zespołem nie stanowią dla Ciebie problemu? Chcesz pracować w firmie, kładącej ogromny nacisk na bezpieczeństwo i jakość?   Mamy ofertę idealną dla Ciebie!   Dla jednego z wiodących producentów z branży  automotive , poszukujemy Kierownika Serwisów Mechanicznych. Może to właśnie Ty?   Nawiązując współpracę otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie do 7000 zł brutto, premie miesięczne uzależnione od obrotu serwisu, umowę o pracę, dodatkowe benefity opłacane przez pracodawcę: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet socjalny: wczasy pod gruszą lub pakiet sport i rekreacja, a także świadczenie świąteczne, samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.   Do Twoich zadań należeć będzie nadzór, planowanie i organizacja pracy mechaników oraz doradców serwisowych, rozliczanie pracy swojego zespołu, nadzór nad wyposażeniem serwisu oraz magazynem, zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, przygotowanie zamówień u dostawców, przygotowanie ofert serwisowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, inne zagadnienia związane z zarządzaniem serwisem samochodowym ( osobowy, ciężarowy).   Aplikuj jeśli posiadasz wykształcenie minimum średnie techniczne, masz 2 letnie doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej, na stanowisku związanym z serwisem pojazdów mechanicznych, wiesz jak posługiwać się katalogami części zamiennych oraz dokumentacją techniczną, potrafisz zarządzać zespołem, znasz branżę motoryzacyjną, swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office, w szczególności Word i Excel, jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną i zaangażowaną, która potrafi organizować pracę własną. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie w obsłudze klienta oraz na stanowisku kierowniczym. Nie czekaj, aplikuj już teraz!   Chcesz wiedzieć jak wygląda proces rekrutacji? sprawdzimy, dopasowanie Twojej aplikacji do oczekiwań pracodawcy, jeśli znajdziemy wiele wspólnych elementów, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie w celu zorganizowania spotkania online z rekruterem IntRec, po pozytywnym przebiegu rozmowy przekażemy rekomendację pracodawcy, który podejmie decyzję, czy jest zainteresowany poznaniem Cię bliżej, jeśli odpowiedź będzie pozytywna, umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielem firmy, do której zaaplikowałeś, w przypadku odrzucenia Twojej kandydatury, wrócimy do ciebie z feedbackiem, mamy nadzieję, że ten proces zakończy się naszym wspólnym sukcesem, a Ty znajdziesz idealne miejsce pracy.