Partner Support Specialist

  • Poznań
  • Allegro Sp. Z O.o.
Opis oferty pracy Zespół Customer Experience wspiera Klientów (sprzedających i kupujących) na każdym etapie podróży z Allegro, dlatego jesteśmy zawsze tam, gdzie potrzebują naszej pomocy. Allegro to platforma dla ponad 200 tys. firm handlowych, dlatego każdy projekt tworzony musi powstawać przede wszystkim z myślą o użytkownikach oraz ich doświadczeniu w kontakcie z nami. Dbamy o to, żeby na każdym etapie „customer journey”, sprzedający oraz kupujący mogli czerpać satysfakcję z korzystania z naszego serwisu. W naszym zespole spotkasz m.in. ekspertów z obszaru obsługi klienta, badań jakości, trenerów kompetencji miękkich, specjalistów od social mediów, product managerów, specjalistów od bezpieczeństwa. Jak widzisz – mamy moc kompetencji! Naszą ambicją jest bycie najlepszym zespołem Customer Experience w Polsce. Jesteśmy na dobrej drodze do celu! Na czym polegać będzie Twoja praca? Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikacja zgłoszeń i pomoc Klientom w języku polskim i angielskim, w 5 kanałach kontaktu: email, telefon, chat, Messenger, WhatsApp Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku Allegro oraz na tworzenie procedur usprawniających pracę Doradców Zbudujesz pozytywną relację z Klientem (sprzedającym i kupującym) Będziesz współpracować z innymi działami serwisu Ta oferta jest dla Ciebie jeśli: Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego na kilku kanałach kontaktu: e-mail, telefon, czat, WhatsApp, Messenger (mile widziane) Pracujesz w kilku systemach jednocześnie (CRM, komunikatory wewnętrzne), potrafisz korzystać z przeglądarek  Jesteś gotowy(a) do pracy w systemie równoważnym 3 zmianowym (praca również w weekendy oraz święta)  Masz możliwość pracy z biura przez pierwsze 3 miesiące od momentu zatrudnienia Potrafisz komunikować się w języku angielskim (w mowie i piśmie)  Lubisz pracę w dynamicznym środowisku  Masz podzielną uwagę i potrafisz obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie Lubisz ludzi i czerpiesz satysfakcję z rozmów z nimi Posiadasz doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych (mile widziane) Ze swojej strony oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z kwartalną premią, zależną od Twoich wyników Model pracy hybrydowej, po okresie próbnym. Mamy świetnie zlokalizowane biuro (z w pełni wyposażonymi kuchniami i parkingiem dla rowerów) i znakomite narzędzia pracy (podnoszone biurka, interaktywne sale konferencyjne) Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole na którego wsparcie zawsze możesz liczyć -  na pokładzie mamy najlepszych specjalistów i ekspertów w swojej dziedzinie Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz (do wyboru mamy m.in. pakiety medyczne, sportowe, lunchowe, ubezpieczenia, bony na zakupy) Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji m.in.: udział w zajęciach angielskiego oraz dostęp do wewnętrznej platformy Mindgram Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych  Podczas onboardingu poznasz tajniki obsługi Klienta w Allegro Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj  Allegro Podcast   Array