Specjalista ds. onboardingu Klientów

  • Warszawa
  • People Sp. Z O.o.

Zakres obowiązków: Zbieranie informacji i dokumentów niezbędnych do realizacji współpracy z Klientem Prezentowanie oferty handlowej klientom biznesowym wstępnie zainteresowanym współpracą z firmą Weryfikacja poprawności wniosków i dokumentów dostarczonych przez Klientów Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej z klientami Współpraca z innymi działami firmy Negocjowanie warunków rozpoczęcia współpracy z Klientami i przygotowywanie stosownych dokumentów Posprzedażna obsługa Klientów (w początkowej fazie współpracy), wsparcie przy rozpoczęciu korzystania z usług firmy Aktywizacja Klientów w zakresie korzystania z posiadanych usług, Systematyczne uzupełnianie oraz aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym Wymagania: Doświadczenie w pracy z klientem (sprzedaż lub obsługa Klienta) Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel – praca z danymi na co dzień) Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2) Łatwość w nawiązywaniu relacji przez telefon Samodzielność i dobra umiejętność organizacji pracy Oferujemy: Prywatna opieka medyczna Dofinansowanie zajęć sportowych Dofinansowanie nauki języków Karta lunchowa Elastyczne godziny pracy i tryb pracy hybrydowej Dofinansowanie dojazdów do pracy Program rekomendacji pracowników