Staż | Dział Marketingu | Urtica

  • Wrocław
  • Program Kariera
Program Kariera Polskiej Rady Biznesu to największy niezależny program płatnych staży studenckich w Polsce. Organizowany jest od ponad 20 lat. W tym roku pracodawcy w ramach Programu Kariera oferują blisko 120 staży w kilkunastu branżach. Program Kariera zaprasza na staż: URTICA - Dział Marketingu - Stażysta/Stażystka w Dziale Marketingu IDEALNY KANDYDAT TO: • jesteś studentem ostatnich lat studiów na kierunku: marketing, public relations, copywriting lub filologia polska; • możesz pochwalić się pierwszymi doświadczeniami zawodowymi w obszarze marketingu i/lub komunikacji (np. praktyki studenckie, koła naukowe, staże, zagraniczne wymiany studenckie) • angażujesz się w powierzone obowiązki; • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia; • jesteś zorientowany na pracę grupową oraz projektową; • łatwo nawiązujesz kontakty; • jesteś zorientowany na realizację wyznaczonych celów i zadań. Mile widziane: • posiadasz umiejętność biegłego redagowania materiałów pisanych; • umiejętnie posługujesz się programami graficznymi; • znasz tematykę digital marketingu i/lub social media. CEL/PROGRAM STAŻU: Celem stażu jest zapoznanie ze specyfiką pracy Działu Marketingu oraz aktywne uczestniczenie w zadaniach realizowanych w porozumieniu ze wszystkimi działami operacyjnymi i biznesowymi w Spółce. W trakcie stażu zdobędziesz także szeroką wiedzę na temat narzędzi, technik i strategii marketingowej oraz będziesz współpracować z doświadczonymi agencjami marketingowymi oraz PR. Podczas trwania stażu zapewniamy m.in.: • wsparcie Mentora / Opiekuna przez cały okres trwania stażu; • ciekawą pracę w pełnym wymiarze godzin; • udział w realizowanych projektach optymalizacyjnych i rozwojowych; • naukę od najlepszych specjalistów, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych; • rozwój zawodowy poprzez pracę nad zróżnicowanymi tematycznie zadaniami. ZADANIA STAŻYSTY: • wsparcie prac przy realizacji strategii marketingowej; • wsparcie prac redakcyjnych związanych z tworzeniem tekstów na potrzeby Działu Marketingu (content marketing); • przygotowywanie grafik (np. w Canvie) na potrzeby Działu Marketingu; • wsparcie w zakresie komunikacji wewnętrznej i działań dotyczących employer brandingu; • pomoc przy tworzeniu materiałów marketingowych na rzecz różnych działów w Spółce; • współpraca z agencjami PR, reklamowymi, a także social media i drukarniami;