kierownik obsługi klientów instytucjonalnych

  • Wrocław
  • Santander

kierownik obsługi klientów instytucjonalnychCountry: PolandSieć Oddziałów Banku/ Makroregion Południowy/ Region we Wrocławiu/ Oddział we WrocławiuZakres obowiązkówRealizacja strategii BankuZarządzanie działalnością sprzedażową i operacyjną zespołuZapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjneZapewnienie stosowania polityk i procedur kredytowych w zespole zgodnie z obwiązującymi w Banku regulacjamiZapewnienie odpowiedniej jakości zarządzania portfelem klientów obsługi PremiumZorganizowanie i zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w zespole obsługi klientów instytucjonalnychWymaganiaDoświadczenie w bankowości oddziałowejDobra znajomość oferty produktów i nie bankowych oferowanych przez Bank i konkurencjęZnajomość prawa bankowego, dewizowego i czekowegoUmiejętność pracy zespołowejZdolności organizacyjne, operatywność, predyspozycje kierowniczeUmiejętności: sprzedażowe, negocjacji, zarządzania czasem pracy, budowania relacji z klientemOtwartość na zmianyOdporność na stresDyspozycyjnośćMile widziana znajomość języka angielskiego Oferty przyjmuje/dodatkowych informacji udzielaSylwia Kronenberg - Dyrektor Regionu we WrocławiuTermin składania ofert : ..