IT Support Specialist

  • Pruszków
  • Emerge It Support
EMERGE IT Support to suma wyzwań jakie podjęliśmy na swojej wieloletniej drodze rozwoju. To dzięki nim wciąż budujemy wartość, zdobywamy doświadczenia, rozwiązujemy problemy i tworzymy przewagę na rynku usług IT dla biznesu. Obce nam korpożycie, a bliscy ludzie i relacje. ‍♂️ Łączymy doświadczenie w branży z indywidualnym podejściem do Klienta, oferując rozwiązania IT w ramach outsourcingu usług – począwszy od service desku, poprzez zarządzanie infrastrukturą sieciową, aż do wdrożenia aplikacji biznesowej. ✅ Co nas wyróżnia? Koncentrujemy się na rozwiązywaniu problemów, współdzieleniu wiedzą i podejmowaniu wyzwań w codziennej współpracy z topowymi klientami. Odpowiadamy na potrzeby klientów dostarczając jakość i oferując najnowsze technologie. W codziennej pracy doceniamy szczerość i decyzje przybliżające nas oraz klienta do realizacji wyznaczonych celów. Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obszarze IT Support Specialist ? Zależy Ci na pracy w zgranym zespole, z przyjazną atmosferą? Nie boisz się wyzwań i lubisz pomagać innym? Jeśli tak to Cię potrzebujemy Twoje przyszłe zadania to: Wsparcie IT w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania; Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci; Diagnozowanie problemów i kategoryzacja według stopnia ważności; Instalacja infrastruktury sieciowej oraz oprogramowania; Naprawa awarii hardware i software oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętu oraz jego instalacja i konfiguracja; Instalacja i upgrade oprogramowania na desktopach i laptopach; Monitorowanie bezpieczeństwa stacji roboczych; Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej systemów informatycznych; Zarządzanie uprawnieniami, ewidencja sprzętu. Nie ma ludzi idealnych, ale jeśli bliska jest Ci poniższa lista… to sam/a wiesz Posiadasz umiejętność instalacji, konfiguracji oraz administrowania systemami operacyjnymi, Masz doświadczenie w pracy z hardware (składanie zestawów komputerowych, weryfikacja problemów) Masz podstawową wiedzę z zakresu konfiguracji sieci komputerowych LAN/WAN/WLAN; Znasz język angielski na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej; Szybko się uczysz i chętnie podejmujesz nowe zadania; Lubisz pracę z ludźmi w dynamicznym środowisku pracy; Cechuje Cię odpowiedzialność i duże zaangażowanie w prowadzone projekty. Dla chętnych mile widziane: Ukończone studia wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym; Prawo jazdy kat. B; Doświadczenie w pracy na rzecz różnorodnych Klientów będzie dodatkowym atutem; Wiedza z zakresu ITIL oraz umiejętność pracy na systemach rejestracji zgłoszeń; Znajomość języka angielskiego na poziomie B2. My również damy z siebie maksa: Prywatną opiekę medyczną; Dofinansowanie karty Benefit Multisport; Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie; Pracę w zgranym zespole ekspertów w świetnej atmosferze; Dużą samodzielność w działaniu; Elastyczną formę współpracy (umowa o pracę lub umowa B2B). To jak? Widzimy się?