Senior 3D Generalist

  • Bielsko-Biała
  • 4experience Sp. Z O.o.
Wymagane, Unity 3D, Character Creator, Zbrush, Substance Designer, Reallusion Character Creator, iClone, Git, Plastic, Substance Painter, Adobe PhotoshopMile widziane, Jira, Confluence, DiscordTwój zakres obowiązków, Ustawianie sceny rozpoczynając od blockoutu do zoptymalizowanej sceny,, Tworzenie i optymalizacja nowych assetów oraz dobry dobór kupnych assetów do potrzeb danego projektu,, Tworzenie materiałów i tekstur w Substance Painter oraz Substance Designer,, Tworzenie Postaci w programie Character Creator oraz edycja ich w Zbrush i Substance Suite,, Przygotowanie interaktywnych efektów i mikro interakcji w Shader Graphie, dotTweenie i VFX graph, render feature i innych,, Praca na różnych projektach VR wliczając w to aplikacje biznesowe, szkoleniowe, interaktywne filmy oraz aplikacje AR,, Praca na nowoczesnych technologiach VR i AR,, Kontakt z klientem, proponowanie praktycznych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta i dostępnego budżetu, preprodukcji projektów z klientami,, Wspieranie zespołu sprzedażowego i estymacja prac ARTu w projektach, Wspieranie swoją wiedzą i doświadczeniem pozostałych członków zespołu tj. artystów, designerów, programistów, testerów,Masz min. 5 letnie komercyjne doświadczenie w tworzeniu scen, prefabów i organizacji pracy w Unity 3D,, Znasz język angielski na poziomie min. B2,, Posiadasz bardzo dobrą znajomość Unity 3D URP (Universal Rendering Pipeline), technik optymalizacyjnych, tworzenia assetów tj. modele, tekstury i materiały w Unity,, Posiadasz praktyczną umiejętność w: tworzeniu/edytowaniu shaderów w Shader Graph, lighting, level art,, Posiadasz znajomość programów graficznych tj.: Blender, Photoshop, zBrush / Substance Designer / Painter / Reallusion Character Creator / iClone, Znasz platformy VR lub AR, rozumiesz ich ograniczenia i specyfikę,, Masz praktyczną wiedzę dot. systemów kontroli wersji tj. Git, Plastic,, Posiadasz znajomość zaawansowanych metod teksturowania, tworzenia trim sheetów oraz tekstur z shaderami,, Posiadasz podstawowe umiejętności riggowania i animowania postaci, zwierząt,, Posiadasz umiejętność tworzenia efektów w VFX graphie albo particle systemie,, Umiejętność pracy w Jira lub innym podobny narzędziu.Takie dajemy możliwości rozwoju, szkolenia wewnątrzfirmowe, wymiana wiedzy technicznej w firmieTo oferujemy, 15120-16800 PLN nettovat / B2B - zależne od doświadczenia i umiejętności,, Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,, Prywatną opiekę medyczną,, Zniżki na zakup sprzętu VR,, Bezpłatny car&bike parking bezpośrednio przy biurze,, Udział w międzynarodowych, różnorodnych projektach z zakresu 3D / AR / VR (zerknij w nasze portfolio).Benefity, prywatna opieka medyczna, możliwość pracy zdalnej, elastyczny czas pracy, zniżki na firmowe produkty i usługiEtapy rekrutacji, Krótka telefoniczna rozmowa (screen), Rozmowa techniczna, analiza portfolio Jak wygląda u nas proces rekrutacji? , Prześlij do nas swoje CV, Następnym krokiem będzie wstępna, 5-10 minutowa telefoniczna rozmowa (z wybranymi kandydatami). Poznasz wtedy Mariusza., Dłuższa wideorozmowa (również z Mariuszem), na której będziemy chcieli lepiej poznać czym dokładniej zajmujesz / zajmowałeś się w swojej pracy., Wideorozmowa z Łukaszem, naszym Senior 3D Generalist. Na tym etapie skupimy się na technicznych aspektach Twojego doświadczenia zawodowego, technicznej analizie twojego portfolio,, Przedstawimy Ci naszą ofertę4EXPERIENCE sp. z o.o., 4Experience Sp. z o. o. - jesteśmy studiem aplikacji multimedialnych, platform szkoleniowych oraz gier wykorzystujących technologię VR/AR. Powstaliśmy, by tworzyć nieziemskie doświadczenia - dziś jesteśmy jednym z TOP developerów technologii VR/AR na świecie według Clutch Leaders Matrix. Nasze biuro znajduje się w Bielsku-Białej. Rynek "formalnie" podbijamy od 2015 r. Od tego czasu ukończyliśmy z sukcesem ponad 200 projektów Co więcej, nasz licznik ciągle tyka i nie zamierzamy się zatrzymać :) Więcej informacji o nas znajdziesz pod adresem: www.4Experience.co