Konsultant ds. Obsługi Klienta

  • Łódź
  • Diagnostyka S.a.
Dołącz do #DiagTeam i sprawdź jak wspólnie pracujemy na rzecz ochrony zdrowia i życia ludzkiego Do Twoich zadań należeć będzie:   Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących Udzielanie informacji w zakresie oferty i cennika badań Udzielanie informacji o statusie badań oraz dostępności wyniku, lokalizacji i godzin pracy placówek Obsługa wiadomości tekstowych (mail) Bezpośrednia współpraca z działem medycznym, działem sprzedaży oraz punktami pobrań Od Kandydatów oczekujemy:​ Minimum rocznego doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta (preferowane w branży medycznej) Wykształcenia minimum średniego (medyczne lub pokrewne będzie dodatkowym atutem) Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej Znajomości obsługi pakietu MS Office Proaktywnej postawy i zaangażowania Szybkiego przyswajania wiedzy Umiejętności pracy w Zespole i komunikacji międzyludzkiej Umiejętność dobrej organizacji zadań oraz pracy pod presją czasu Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację Oferujemy: Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat ​ Miejsce pracy: ul. Kolumny 155​  Pracę zmianową 5 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty w godzinach 07:00-20:00 (w soboty 07:00-13:00) Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie będącej liderem w diagnostyce badań laboratoryjnych o ugruntowanej pozycji rynkowej Dobrą i przyjazną atmosferę pracy  Pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, karta MultiSport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego i kursów językowych Zniżki na badania laboratoryjne