Specjalista ds. wsparcia IT / HelpDesk

  • Bielsko-Biała
  • Infonet Projekt Sa
Wymagane, SQL, PostgreSQL, MS SQL, Active DirectorySystem operacyjny, WindowsO projekcie, Zgrany zespół to nasz cel, atut i powód do dumy. Szukamy ludzi nietuzinkowych, kreatywnych i otwartych na nowe doświadczenia. Ważna jest dla nas „chemia” w komunikacji między pracownikami i współpracującymi zespołami.Twój zakres obowiązków, telefoniczna i systemowa obsługa zgłoszeń klientów, I linia wsparcia, pomoc zdalna użytkownikom w obsłudze systemów produkcji Infonet Projekt SA (OXARI oraz ITManager), bieżąca komunikacja z Product Owner’em, konsultantami oraz zespołem developerskimwykształcenie wyższe (preferowane kierunki informatyczne), mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych WINDOWS, dobra znajomość języka SQL, PostreSQL i środowiska bazodanowego MS SQL, PostreSQL, znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania sieci komputerowych, podstawowa znajomość środowiska serwerowego oraz usługi Active Directory, dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel, nastawienie na rozwiązywanie problemów, dobra umiejętność budowania relacji z klientami, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasuMile widziane, komunikatywna znajomość języka angielskiego, znajomość zagadnień ITIL, znajomość systemu operacyjnego Linux Ubuntu, umiejętność przekładania wymagań biznesowych na język technicznyTo oferujemy, stabilne warunki zatrudnienia, wsparcie zespołu w realizowanych zadaniach, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne, niebanalną atmosferę pracy, ciekawe wyzwania, zgrany zespół profesjonalistów, możliwość pracy hybrydowo, nowoczesne biuro i pojemny parkingBenefity, dofinansowanie zajęć sportowych, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne, brak dress code’u, parking dla pracowników, inicjatywy dobroczynneInfonet Projekt SA, W zakresie infrastruktury IT działamy kompleksowo. Wykonujemy analizę przedprojektową, dobieramy rozwiązania, dostarczamy wymagany sprzęt i oprogramowanie. Zapewniamy wsparcie w zarządzaniu i serwisie infrastruktury. Naszą jakość potwierdzają certyfikaty, wieloletnie doświadczenie i najwyższe kompetencje inżynierów IT realizujących projekty., Zapewniamy najwyższą jakość usług serwisowych potwierdzoną certyfikatem PN EN ISO 9001:2015., , Zgrany zespół to nasz cel, atut i powód do dumy. Szukamy ludzi nietuzinkowych, kreatywnych i otwartych na nowe doświadczenia. Ważna jest dla nas „chemia” między pracownikami, współpracującymi zespołami.Tak się u nas pracuje,