Doradca Klienta w Contact Center

  • Wrocław
  • Everuptive SpÓŁka Z OgraniczonĄ OdpowiedzialnoŚciĄ
Lubisz kontakt z ludźmi i chcesz się rozwijać? A może zależy Ci na stabilności zatrudnienia i umowie o pracę? To może być Twoja szansa na zdobycie doświadczenia w branży bankowej. Obecnie poszukujemy osób do Contact Center banku zlokalizowanego w centrum Wrocławia.  Opis stanowiska Twoja praca będzie polegać na telefonicznym kontakcie z klientami banku. Możesz się spodziewać zadań takich jak: rozpoznanie potrzeb i oczekiwań Klientów  prowadzenie sprzedaży produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klientów realizowanie operacji bankowych budowanie dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi Dołączając do firmy przejdziesz przez 2-tygodniowe płatne szkolenie - poznasz ofertę banku i procedury działania w różnych sytuacjach, z którymi mogą zgłaszać się klienci. Wymagania Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria: mają wykształcenie min. średnie  są dyspozycyjne do pracy na cały etat są komunikatywne i pozytywnie nastawione do świata mają dobrą dykcję - to bardzo istotne przy kontakcie telefonicznym z klientami są gotowe pracować zmianowo są otwarte na ciągłą naukę i dostosowują się do zmian Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę płatne 2-tygodniowe szkolenie na początku pracy prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie system kafeteryjny, który pozwoli m.in. na dofinansowanie do lunchów i bilety do kina możliwość wewnętrznych awansów już po 3 miesiącach pracy stałej dofinansowanie do wypoczynku i studiów dostęp do atrakcyjnej oferty produktów bankowych atrakcyjne premie   Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Kliknij przycisk aplikuj i wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną.  Pamiętaj, będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.