Kierownik Robót Instalacyjnych

  • Bielsko-Biała
  • Human E Hunter Professional
Kierownik Robót Instalacyjnych - Bielsko-Biała Opis stanowiska: Nasza firma, przedsiębiorstwo o polskim kapitale, lider w branży budowlanej z silnym naciskiem na nowoczesne technologie, poszukuje Kierownika Robót Sanitarnych. Do zakresu obowiązków należy między innymi: nadzór i organizacja projektów budowlanych, przygotowywanie zestawień i budżetów, samodzielne tworzenie kosztorysów, nadzór wykonawczy nad realizowanymi obiektami i instalacjami, prowadzenie odbiorów i rozliczanie budów, przygotowywanie dokumentacji realizacyjnej i powykonawczej, raportowanie i rejestracja procesów w systemie informatycznym, kontakt i nadzór nad podwykonawcami, pozyskiwanie podwykonawców odpowiednich do realizowanego projektu, nadzorowanie terminów postępów prac, przygotowywanie harmonogramów, opracowywanie dokumentacji powykonawczej oraz uruchomienia realizowanych instalacji/układów. Opis firmy: Jesteśmy przedsiębiorstwem o polskim kapitale, które prężnie działa w branży budowlanej. Nasza firma cechuje się innowacyjnością, profesjonalizmem oraz dbałością o jakość świadczonych usług. Naszym celem jest ciągłe udoskonalanie i rozwijanie naszych usług, co pozwala nam na utrzymanie pozycji lidera w naszej branży. Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu projektami budowlanymi, Wykształcenie wyższe powiązane z obszarem budowlanym, Umiejętność tworzenia harmonogramów i kosztorysów, Doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji budowlanej, Posiadanie uprawnień w zakresie sieci cieplnych i sanitarnych – mile widziane, Gotowość do odbywania podróży służbowych, Dobra znajomość Ms Office i AUTOCAD. Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub w formie B2B zgodnie z preferencjami kandydata, Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, Duży wpływ na kierunek rozwoju firmy oraz samodzielność w doborze podwykonawców, Atrakcyjny system premiowy (premie kwartalne i premie od zrealizowanych projektów), Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie grupowe, ubezpieczenie zdrowotne, karta Multisport), Samochód służbowy, Praca w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Niezbędne narzędzia pracy, Możliwość podnoszenia kwalifikacji. Proces rekrutacji Nasz proces rekrutacji składa się z 2-3 etapów: Rozmowa telefoniczna - Pierwszy kontakt z naszym Project Managerem Weryfikacja techniczna - Sprawdzamy Twoje umiejętności techniczne Weryfikacja u klienta - Twoje kwalifikacje są sprawdzane przez naszego Klienta Ocena - Twój profil jest oceniany pod kątem zgodności z wymaganiami stanowiska, zweryfikujemy również Twoje referencje Oferta - Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę pracy w strukturach naszego Klienta Zachęcamy do składania aplikacji za pomocą formularza.