Account Manager

  • Warszawa
  • Technokids Picsane Lab
cześć Picsane i technokids to stworzone przez nas dwa brandy, w których łączymy świat fizyczny z cyfrowym. Umożliwiamy zabawę technologią, projektując interaktywne instalacje, usługi oraz urządzenia. Nasze projekty tworzą nieoczywiste połączenia obrazu, muzyki i nowych technologii. Tworzymy angażujące rozwiązania, które budują relację marki z odbiorcą. Jesteśmy specjalistami od nowych technologii implementowanych w obszarze reklamy, marketingu i eventach. Tworzymy brandPlayground łączymy 3 obszary: technologia sztuka biznes zabawa dojrzały pragmatyzm dziecięca energia Szukamy osoby na stanowisko Account Manager (specj/mid), które skupia się wokół odpowiedzialnego prowadzenia projektów i obsługi klientów. W tej roli bardzo ważne jest rozumienie i przepracowanie na wcześniejszych stanowiskach środowiska eventowego, które wiąże się z różnymi godzinami pracy i pełną odpowiedzialnością za prowadzone projekty. Potrzebujemy od Ciebie komunikacji na wysokim poziomie, dużo empatii oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań i skutecznego rozwiązywania trudnych sytuacji. Account Manager ✨ zadania, które są kluczowe na stanowisku: realizacja bieżących projektów, koordynowanie działań Klientów Agencji badanie rynku i konkurencji w obszarze globalnym, oraz wdrażanie najnowszych trendów rozwijanie relacji z bieżącymi klientami, utrzymywanie satysfakcji Klientów przygotowywanie raportów, ofert, prezentacji prezentacje podczas spotkań współpraca przy tworzeniu nowych koncepcji technicznych i kreatywnych współpraca z dostawcami: techniką/ multimedia, scenografią zarządzanie zespołem zaangażowanym w projekty ✨ co jest potrzebne w roli Account Managera w Picsane/ technokids: doświadczenie w pracy z klientem B2B (minimum 2 lata), co najmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku języka angielski C1, dodatkowo język niemiecki na duży lekkie pióro dobra znajomość nowych technologii łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami, zdolność budowania trwałych i pozytywnych relacji z Klientem, wysoka kultura osobista umiejętność rozwiązywania problemów, poszukiwanie nowych rozwiązań MS office samodyscyplina, terminowość Jeśli kochasz technologię i pracę z ludźmi, aplikuj, czekamy