.. access to the platform where you can practice your language skills. Regular and systematic further training opportunities - internal and external ones. We support your development. Cooperation within an internal community is our everyday reality. We have networking events, coding challenges, and company .. inny
Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce. Odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom to czekamy właśnie na Ciebie Twoje przyszłe zadania: opracowywanie media planów dla wybranych klientów, udział w procesie zakupu mediów online, tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych, współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert, budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami, monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI, tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby Klientów, przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań, aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów. Czego od Ciebie oczekujemy: co najmniej 2,5 letniego doświadczenie w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii, dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim, praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR, znajomości narzędzi: AdReport, Adreal, Arianna, Gemius Megapanel, TGI, Google Analytics 4 oraz umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360, by MS Office a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic, umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy, doświadczenia w przygotowaniu prezentacji post-buy w tym umiejętności tworzenia wniosków i rekomendacji do podsumowania kampanii, umiejętności prezentacji ofert oraz wniosków z realizacji kampanii przed klientem, wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania, bycia jednocześnie organizatorem, negocjatorem i kreatorem, umiejętności pracy pod presją czasu, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację. Co oferujemy: zatrudnienie w ramach B2B, premię miesięczną po osiągnięciu określonego KPI, prywatną opiekę medyczną, dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem, ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie, budżet szkoleniowy, urodzinowy dzień wolny od pracy, dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3 w Media Choice, możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym dla osób spoza Wrocławia, - praca od godz.: 8:00 lub 9:00.