Ekspert ds. Marketingu Usług Szpitalnych

  • Warszawa
  • Lux Med Sp. Z O.o.
Twoją rolą będzie: przygotowywanie rekomendacji strategii komunikacji dla szpitali Grupy LUX MED, opracowywanie rocznych planów komunikacji marketingowej, koordynacja przygotowania zintegrowanych kampanii komunikacyjnych 360 (opracowanie briefów, koordynacja przygotowania form reklamowych, analiza i weryfikacja media planów, zapewnienie przepływu informacji, administracja dokumentacją projektową, nadzór nad procesem akceptacji), opracowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, wsparcia sprzedaży, koordynacja przygotowania taktycznych kampanii wsparcia sprzedaży - kampanie efektywnościowe (w tym SEM, direct marketing), przygotowywanie cyklicznych raportów efektywności kampanii komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży, rekomendacja działań zmierzających do poprawy efektywności kampanii, współtworzenie i nadzór nad efektywnością narzędzi komunikacji szpitali Grupy LUX MED (strona www, profile social media), administrowanie budżetem realizowanych kampanii komunikacyjnych i wsparcia sprzedaży.​ Nasze oczekiwania: doświadczenia jako specjalista ds. marketingu i/lub kierownik marki z odpowiedzialnością za przygotowanie i realizację planów marketingowych dla marki/ produktu/ kategorii produktowej, mile widziana znajomość rynku opieki medycznej lub doświadczenie w branży farmaceutycznej, doświadczenie w zakresie koordynacji przygotowywania kampanii łączących komunikację online i offline (przygotowanie briefów, ustalenie etapów realizacji projektu, koordynacja przygotowania form reklamowych), doświadczenie w administrowaniu i rozwoju stron WWW, doświadczenie w planowaniu oraz realizacji komunikacji w mediach społecznościowych, doświadczenie w tworzeniu materiałów reklamowych, informacyjnych, realizacji taktycznych kampanii „in – store”, doświadczenie w tworzeniu, wdrażaniu i rozwoju standardów identyfikacji wizualnej dla marki, doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi, domem mediowym, studiem graficznym, umiejętności redakcyjne, tzw. lekkie pióro”, umiejętność przygotowania i przeprowadzenia prezentacji stanowiących biznesową rekomendację (swoboda wystąpień publicznych, czytelna struktura materiału – cele, rekomendacja, uzasadnienie, itd.), bardzo dobra znajomość języka angielskiego, wykształcenie wyższe.