Specjalista ds. wsparcia technicznego

  • Lublin
  • Concentrix Cvg International

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów Obsługa klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi Nasze wymagania Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1) Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta Zainteresowanie nowymi technologiami Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie To oferujemy Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 09:00-17:00 w soboty) Szkolenie przygotowujące do pracy Wiele wyzwań i ambitnych zadań Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie Benefity Benefity: brak dress code’u kawa / herbata paczki świąteczne program rekomendacji pracowników kafeteria MyBenefit