.. (Grade 12) Fluency in written and spoken English (ability to speak another language is an advantage) Arm reach of 212 cm while standing on tiptoes and minimum height of 160 cm which will enable you to reach emergency equipment on all aircraft types No visible tattoos while you’re in Emirates cabin .. inny
W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają. Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e. W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych. Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko Google Ads Specialist. Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki? min. dwuletniego o doświadczenia w tworzeniu kampanii reklamowych ekosystemie Google doświadczenie w prowadzeniu projektów w agencji marketingowej wysokiego poziomu umiejętności korzystania z narzędzi Google: Tag Managera, Analyticsa, Data Studio, umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty, mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii w innych systemach reklamowych (Facebook Ads, Tik-Tok Ads, Pinterest Ads, Linkedin Ads, Bing Ads) Co będzie należało do Twoich zadań? Tworzenie planu działań reklamowych Google Ads/Google Merchant Center oraz ich egzekucja, czyli konfiguracja kampanii bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami, raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach, współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi, współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja Jak będzie wyglądać początek naszej współpracy? Czyli co warto wiedzieć o procesie onboardingu w digitalk? Posłuchaj odcinka podcastu, w którym CEO agencji, Artur Jabłoński, rozmawia z Katarzyną Krzyżanowską o tym jak wygląda proces onboardingu: https://pod.fo/e/e568d Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk? pracę całkowicie zdalną, w normalnym trybie biurowym (8-16), pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości, świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru, program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start, prywatną opiekę medyczną Enel-Med, pakiet Multisport, pracę w zespołach projektowych, pracę nad ciekawymi projektami - od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a osiągają fantastyczne wyniki, dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji, możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali, możliwość występowania na szkoleniach i konferencjach jako prelegenci/prelegentki, możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk, wewnętrzne dedykowane szkolenia, ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji. Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego Instagrama @ digitalkpl i dowiedz się więcej jaką jesteśmy ekipą :) Jak będzie wyglądał proces rekrutacji? Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem oraz członkiem zespołu HR. Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę. Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie i masz dodatkowe pytania, napisz do nas: rekrutacja@digitalk.pl