Marketing & Communication Manager

  • Lębork
  • Etos S.a.
Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci odzieżowych w całej Polsce. To Twoja szansa, by dołączyć do zespołu ekspertów, którzy mają realny wpływ na codziennie działania marki Diverse. Cenimy kreatywność, dobrą energię i gotowość do śledzenia najnowszych trendów. Nieustannie zmieniamy się i adaptujemy do wymagań rynku, więc szukamy specjalistów, którzy podejmą się wyzwań związanych z rozwojem naszej firmy. Wejdź pewnym krokiem do branży fashion - aplikuj już teraz i napisz nam kilka słów o sobie. Gwarantujemy idealne warunki do rozwoju oraz kształcenia kolejnych umiejętności. Gdańsk, Bysewska 23 Twój zakres obowiązków: zarządzanie zespołem działu marketingu i komunikacji współtworzenie i wdrażanie strategii marek Diverse, DEXT i Coalition poszukiwanie rozwiązań umożliwiających rozwój marek Diverse, DEXT, Coalition dbanie o wizerunek marek Diverse, DEXT i Coalition oraz systematyczne jego rozwijanie wyznaczanie kierunku i egzekucja działań komunikacyjnych - tworzenie planu działań marketingowych i komunikacyjnych dla marek Diverse, DEXT i Coalition prowadzenie kampanii, projektów marketingowych (online oraz offline), eventów oraz działań zwiększających brand awareness współpraca przy projektach licencyjnych pod kątem działań marketingowo-komunikacyjnych ustalanie i kontrola budżetu na działania marketingowe i komunikacyjne współpraca międzydziałowa – produkt, merch itp. kontakt oraz utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi, kooperantami Nasze wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży modowej - warunek konieczny doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych, prowadzeniu projektów marketingowych oraz międzydziałowych wraz z ich budżetowaniem i rozliczeniem końcowym projektu znajomość procesów produkcji sesji zdjęciowych oraz wideo, wysokie wyczucie estetyki, znajomość trendów online, modowych oraz kulturowych biegła znajomość mediów społecznościowych oraz narzędzi do mierzenia ich skuteczności umiejętność badania i analizowania efektywności działań marketingowych online znajomość języka angielskiego na poziomie B2-C1 postawa „can do”, team spirit, zaangażowanie, sumienność, elastyczność, kreatywność, duża samodzielność i dobra organizacja pracy