Manager of Financial Planning & Analysis

  • Polkowice
  • Brose Sitech Sp. Z O.o.
Twoje obowiązki, to: zbudowanie przy współpracy z CFO zespołu Financial Planning & Analysis – nowy obszar w strukturach organizacji, kierowanie zespołem specjalistów i ekspertów, doradztwo w zakresie planowania i analizy finansowej dla spółek Grupy Brose Sitech, kierowanie i przygotowywanie rund planistycznych – planowanie długoterminowe oraz budżetów rocznych, przygotowywanie raportów finansowych dla całej grupy w oparciu o zdefiniowane KPI, planowanie przepływów pieniężnych i kontrola płynności, konsolidacja Grupy Brose Sitech zgodnie z MSSF (roczne sprawozdanie finansowe), przejęcie odpowiedzialności i organizacja procesu planowania i zatwierdzania inwestycji, analiza i optymalizacja rozwoju kapitału obrotowego w odniesieniu do przyczyn i czynników, wpływających na wartość, w szczególności w odniesieniu do zapasów i należności, zapewnienie jednolitych metod i wytycznych w zakresie planowania, analizy i raportowania, kierowanie strategicznymi projektami z zakresu planowania finansowego i analiz, bezpośrednie raportowanie do Wiceprezesa ds. finansowych i zakupów Brose Sitech Group. Oferujemy: stabilne zatrudnienie oraz ciekawą, pełną wyzwań pracę, kontakt z nowymi technologiami, indywidualne możliwości rozwoju zawodowego, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dodatkowe benefity finansowe (m.in. roczny Bonus) oraz pozafinansowe, ubezpieczenie na życie, fundusz inwestycyjny, prywatna opieka medyczna, samochód służbowy karta paliwowa, telefon służbowy, laptop, pakiety sportowe na preferencyjnych warunkach, elastyczny czas pracy, home office – model hybrydowy. To stanowisko może być Twoje, jeśli: posiadasz wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, rachunkowości, administracji biznesowej lub pokrewnym, posiadasz kilkuletnie doświadczenie zawodowe na porównywalnym stanowisku, masz doświadczenie w kierowaniu projektami, posiadasz min. 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, znasz język niemiecki w stopniu biegłym (poziom C1) oraz język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom B2), znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym, posiadasz doskonałe umiejętności analizy danych finansowych, prognozowania oraz opracowywania raportów, jesteś osobą skrupulatną w wykonywaniu obowiązków, zdolną do pracy pod presją czasu, masz wysoki poziom etyki zawodowej oraz dbasz o poufność danych finansowych, posiadasz bardzo dobre, zorientowane na cel umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, posiadasz zdolność do podejmowania szybkich i trafnych decyzji biznesowych, masz proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i doskonałe umiejętności organizacyjne, posiadasz prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Mile widziane: znajomość systemu SAP, doświadczenie w branży automotive, doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowym zespołem.