Kierownik Działu Obsługi Klienta

  • Gryfino
  • Europa Systems Sp. Z O.o.
Jesteśmy zespołem ponad 300 inżynierów , techników i wysokiej klasy specjalistów. Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych w Europie. Specjalizujemy się w automatyzacji procesów logistyki wewnętrznej. Realizujemy projekty dla liderów branż w całej Europie Przestań marzyć o wspaniałych projektach, zacznij je realizować Dołącz do naszego zespołu jako: Kierownik Działu Obsługi Klienta i Wsparcia Posprzedażowego Miejsce pracy: Żabów k. Pyrzyc; hybrydowo Obszar Serwisu jest jednym z kluczowych w naszej organizacji. Składa się on z kilku odrębnych działów, wśród których znajduje się Obsługa Klienta i Wsparcie Posprzedażowe . Nasz 5-cioosobowy zespół znajduje się w pierwszej linii kontaktu z klientami, odpowiada za proces przepływu zgłoszeń i ich realizację. Rola kierownika działu wymaga doświadczenia we współpracy z klientami, szybkości w działaniu, umiejętności koordynowania wielu zagadnień jednocześnie, a także biegłej znajomości języka obcego, ponieważ większość naszych klientów to firmy zagraniczne. Twoje zadania: Nadzór nad realizacją procesów obsługi klienta, w tym zarządzanie wszelkiego typu zgłoszeniami; Usprawnianie i wdrażania strategii obsługi klienta oraz procedur funkcjonowania działu mającą na celu świadczenie usług obsługi klienta na najwyższym poziomie; Ofertowanie klientów w obrębie usług serwisowych i części; Zarządzanie zespołem poprzez wyznaczanie KPI, delegowanie zadań, rozliczanie z ich realizacji, nadzór i dbanie o polepszanie jakości pracy; Organizowanie szkoleń mających na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników; Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami; Zarządzanie dokumentacją systemu zarządzania jakością; Analizowanie ryzyka; Znajomość systemów CRM i ERP. Sprawdź, czy nasze wymagania odpowiadają Twojemu doświadczeniu: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata; Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, marketing, techniczne lub pokrewne; Doświadczenie w zarządzaniu zespołem; Znajomość technik obsługi klienta i zarządzania relacjami z nim; Doświadczenie w zarządzaniu kryzysowym; Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację - poziom B2/C1; Umiejętność analizowania danych; Umiejętność obsługi systemów CRM i ERP; Umiejętność myślenia analitycznego, empatia, proaktywne podejście do rozwiązywania problemów. Mile widziane: Znajomość języka niemieckiego. Twoje korzyści: Benefity odpowiadające różnorodnym potrzebom: dbania o zdrowie (prywatna opieka medyczna LuxMed, ubezpiecznie grupowe UNIQUA), rozwoju (indywidualna ścieżka szkoleniowa, szkolenia wewnętrzne, platforma eLearningowa do nauki języków obcych, zniżki na studia), lifestyle (system kafeteryjny MyBenfeit), socjalne (ZFŚS); Samochód służbowy wraz z kartą paliwową; System premiowy; Współpracę w oparciu o szacunek i wiedzę; Możliwość nabywania doświadczenia w międzynarodowej współpracy.