Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Skawina
  • Kraków5020 Sp. Z O.o.
KRAKÓW5020 jest miejską spółką powołaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, która zajmuje się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miasta oraz jego promocją we współpracy z licznymi partnerami. Głównym zadaniem jest wzmacnianie marki Krakowa jako nowoczesnej europejskiej metropolii, atrakcyjnej, otwartej i tolerancyjnej; miasta światowego dziedzictwa kulturowego i prężnego ośrodka akademickiego. Nazwa KRAKÓW5020 nawiązuje do usytuowania miasta, które znajduje się w punkcie przecięcia równoleżnika 50ºN z południkiem 20ºE. Współrzędne biznesu i Nowa gościnność to hasła, które przyświecają idei rozwoju miasta Krakowa w sferach gospodarki, innowacji, nauki i kultury. Spółka odpowiada m.in. za: Centrum Kongresowe ICE Kraków i zlokalizowane w nim studio hybrydowe, miejską platformę PLAY KRAKÓW, projekty: Kraków Network i Power of 4, cykl ICE Classic i Dzień dobry ICE Kraków oraz Oficjalną Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków wraz z marką Kraków Story. Poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Punkty Informacji Miejskiej InfoKraków Zakres obowiązków: udzielanie informacji turystyczno–kulturalnej w języku polskim oraz angielskim w Punktach Sieci Informacji Miejskiej InfoKraków, prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów na imprezy kulturalne, usług turystycznych oraz oferty lokalnych produktów miejskiego concept store'u, obsługa kasy fiskalnej i płatności bezgotówkowych, dbałość o prawidłową jakość i ekspozycję sprzedawanych towarów, sporządzanie raportów, protokołów oraz rozliczeń sprzedażowych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizacji powierzonych zadań, współpraca z innymi obszarami Spółki przy realizacji działań związanych z projektem miejskiego concept store'u, współtworzenie dobrego wizerunku miasta oraz Spółki, aktywna współpraca w ramach Zespołu oraz z obszarem marketingu. Nasze oczekiwania: biegła znajomość języka polskiego oraz znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2 (warunek konieczny), bardzo dobra znajomość oferty kulturalnej oraz atrakcji turystycznych Krakowa i regionu Małopolski, znajomość drugiego języka obcego (oprócz języka angielskiego) w stopniu komunikatywnym, bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych MS Office, pełna dyspozycyjność, sumienność i rzetelność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie i zmotywowanie do osiągania jak najwyższych standardów w pracy. komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów Oferujemy: umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu, równoważny system czasu pracy, stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie, szkolenia tematyczne i produktowe, pracę w punktach informacji miejskiej wchodzących w skład InfoKraków, możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.