Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - biurowych

  • Warszawa
  • Dex Plus Ewa Lutrzykowska
Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno - biurowych Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Bieżące prace administracyjno-biurowo, księgowe, Obsługa zamówień hurtowych i detalicznych, Przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów oraz przesyłek, Wspomaganie pracy magazynu, Reprezentowanie firmy w biurze i poza biurem, Audyty u Klientów i zbieranie zamówień. Nasze wymagania Wysoka kultura osobista, Umiejętność bardzo dobrej obsługi komputera (MS Office), Prawo jazdy - warunek konieczny Samodzielność w działaniu, Umiejętność pracy w zespole, Odpowiedzialność i dokładność, Umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania swoimi zadaniami, Dobre umiejętności komunikacji i budowania relacji, Umiejętność rozwiązywania bieżących problemów, Chęć uczenia się, zdobywania doświadczenia i nowych kompetencji, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Doświadczenie w pracy biurowej, w sprzedaży i w obsłudze klienta będzie atutem, Wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów) – mile widziane. To oferujemy Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę umowy o pracę, zlecenie lub kontrakt B2B (umowa o pracę po okresie próbnym) w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 9.00-17.00 lub 1/2 etatu lub 3/4 etatu, Przyjazną atmosferę, Biuro na Woli z dogodnym dojazdem na I i II linii metra, Możliwość dodatkowej premii, za pozyskanie nowych klientów, Rozwój w firmie i podnoszenie swoich kompetencji zawodowych. Benefity brak dress code’u kawa / herbata O nas Firma DEX PLUS - Istniejemy na rynku kosmetycznym od 1995 roku. Jesteśmy importerem i wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski zapachów znanych i cenionych na świecie firm oraz kosmetyków pielęgnacyjnych. Dzięki realizacji wyznaczonych celów nasza firma cały czas dynamicznie się rozwija, sukcesywnie rozszerzamy ofertę o nowe działy i linie kosmetyków. Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez "Dex Plus" Ewa Lutrzykowska z siedzibą w: Żytnia 13/151, 01-014 Warszawa (Pracodawca), jako administratora danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o następujące podstawy prawne: (a) aby podjąć działania na Twoje żądanie przed zawarciem umowy (np. informacje o oczekiwanym wynagrodzeniu i dostępności do rozpoczęcia pracy); (b) w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes (np. imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia); c) w oparciu o Twoją zgodę, która wyrażona jest poprzez przeslanie dokumentów aplikacyjnych zawierających takie informacje jak np. wizerunek czy zainteresowania. Podanie wszystkich danych osobowych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, natomiast dane wymienione w lit. a) i b) są niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości rozpatrzenia kandydatury. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, ale może pomóc w sprawnym przeprowadzeniu procesu rekrutacji. Masz prawo żądać dostępu do Twoich danych (w tym uzyskania ich kopii), sprostowania danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia, jak również wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT (hosting), dostawcom systemów informatycznych. Podane przez Ciebie dane osobowe nie będą wykorzystywane w celu profilowania albo podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 1 roku, chyba, że wyraziłeś odrębną zgodę na wykorzystanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach. W celu realizacji praw lub w przypadku jakichkolwiek pytań związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych skontaktuj się z nami pod adresem: biuro@dexplus.pl.