Ambasador/ka marki

  • Gliwice
  • Interkadra Sp. Z O.o.
InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 17-letnim doświadczeniem na rynku. Jesteśmy firmą godną zaufania! Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia. Obecnie dla naszego Klienta prowadzimy rekrutację na stanowisko: Ambasador/ka marki Numer referencyjny: AMB/0524/TGR Miejsce pracy: Gliwice Do Twoich obowiązków będzie należało: Odpowiedzialność za reprezentację marki tytoniowej w wybranych lokalizacjach; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Prowadzenie niepublicznych aktywności marketingowych zgodnie z wytycznymi firmy; Prowadzenie aktywności konsumenckich w wyznaczonych punktach detalicznych; Przeprowadzanie demonstracji produktów i udzielanie informacji o ich funkcjach oraz prawidłowym korzystaniu z urządzenia i wkładów; Realizacja sprzedaży poprzez skuteczne prezentowanie produktów do zakupów; Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące produktów; Prowadzenie rejestracji konsumentów zainteresowanych zakupem produktów oraz zbieranie danych kontaktowych i preferencji konsumenckich; Zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi gromadzenia danych osobowych oraz przetwarzania ich zgodnie z polityką prywatności marki; Dbanie o kompletność i dokładność zebranych danych oraz ich bezpieczne przechowywanie; Tworzenie pozytywnego wizerunku marki poprzez profesjonalną obsługę konsumenta i budowanie trwałych relacji; Regularne raportowanie wyników sprzedaży i realizowanych czynności. Oczekujemy: Pełnoletności; Co najmniej średniego wykształcenia (studenci mile widziani); Dyspozycyjności minimum 90h miesięcznie; Doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane); Umiejętności prezentacji produktu i swobodnego komunikowania się z Klientem; Otwartości i dążenia do realizacji celów. Mamy do zaoferowania: Atrakcyjną stawkę godzinową: do 42.00 zł/h brutto (dla osób uczących się do 26 roku życia stawka brutto=stawka netto); Udział w interesujących projektach, eventach i szkoleniach; Uczestnictwo w szkoleniach dotyczących produktów, technik sprzedażowych, obsługi klienta oraz przepisów dotyczących branży tytoniowej; Ciągłe doskonalenie umiejętności w obszarze obsługi klienta, negocjacji sprzedażowych i analizy rynku; Kartę sportową. Aplikuj