Kierownik Działu Obsługi Pacjenta - Wrocław (Plac Dominikański)

  • Wrocław
  • Lux Med Sp. Z O.o.
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu Twoją rolą będzie: nadzór nad obsługą Pacjentów i właściwe wykonywanie obowiązków przez pracowników działu zgodnie z procedurami i standardami jakości obsługi, dążenie do osiągnięcia jak najwyższych wyników jakościowych, organizację obsługi Pacjentów Premium oraz Pacjentów anglojęzycznych, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą Pacjentów, dbałość o rozwój i kwalifikacje zespołu zgodnie z przyjętymi ścieżkami rozwoju, zapewnienie efektywność pracy zespołu w ramach posiadanych zasobów (grafiki, urlopy, szybkość, poprawność), zarządzanie procesem reklamacji w Centrum Medycznym. My zadbamy o: szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, nauka języka angielskiego, rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu, wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego, work-life balance​ – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi, zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej, dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować! Nasze oczekiwania wobec Ciebie: minimum 4-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, w tym min. 2-letnie w zarządzaniu zespołem obsługi Klienta/Pacjenta - mile widziane doświadczenie w branży medycznej, komunikatywna znajomość języka angielskiego, umiejętność osiągania celów biznesowych przy jednoczesnym budowaniu i utrzymaniu pozytywnych relacji w zespole, praktyczna znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji i planowania pracy własnej oraz podległego zespołu, skuteczność w działaniu pod presją czasu oraz w warunkach stresowych, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.