Customer Success Team Lead

  • Wieliczka
  • Livekid
Cześć Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku. Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już słyszałeś Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji. Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Customer Success Team Lead w naszej firmie. Jeśli więc lubisz pracę z ludźmi, potrafisz zatroszczyć się o klienta, a różnorodne zadania Ci nie straszne: śmiało czytaj dalej ➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy? Jako Customer Success Team Lead w LiveKid będziesz odpowiedzialny/a za szereg działań operacyjnych związanych z opieką nad naszymi Klientami (ok 50% czasu) oraz zarządzaniem naszym zespołem (ok 50% Twojego czasu pracy). Customer Success to nasza mocna strona i mamy nadzieje, że z Tobą na pokładzie, nasz serwis wejdzie na jeszcze wyższy poziom No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować? ➡️ Zarządzaniem zespołem Customer Success: Twoim zadaniem będzie koordynacja pracy 5-7 osób, dbanie o ich rozwój, prowadzenie regularnych sesji feedback’owych, wsparcie merytoryczne oraz monitorowanie realizacji celów & KPI. Czyli w skrócie: bycie zaangażowanym liderem, który wspiera w realizacji celów. ➡️ Bezpośrednią pracą z naszymi klientami: po wdrożeniu w aplikację będziesz pracować operacyjnie i wspierać klientów w ich codziennych problemach. W naszym zespole praca blisko klientów jest niezbędna do dobrego zrozumienia procesów i efektywnego zarządzania zespołem ➡️ Tworzeniem i administrowaniem dokumentacji dla klientów: będziesz przygotowywać umowy dla klientów, dbać o aktualność ich danych. Dodatkowo będziesz przygotowywać i monitorować protokoły (np. przekazanie sprzętu firmowego, niezbędne zgody i oświadczenia (np. RODO oraz związane z wewnętrznymi procedurami). ➡️ Rekrutacją i wdrożeniem nowych pracowników w tematy firmowe: jako lider będziesz czynnie uczestniczyć w procesach rekrutacyjnych oraz zadbasz o sprawny i dobry onboarding i rozwój nowych LiveKid’owców w Twoim zespole ➡️ Wsparciem w tematach, o których sami jeszcze nie mamy jeszcze zielonego pojęcia LiveKid rozwija się szybko i dynamicznie, dlatego z pewnością pojawią się dodatkowe projekty i tematy, w których będziemy prosić Cię o wsparcie. Nie chcemy ściemniać: elastyczność i transparencja to u nas podstawa Nasze wymagania: ➡️ Zdolność komunikacji, transparencja & teamwork : będziesz BARDZO dużo pracować z ludźmi (m.in. z klientami, swoim zespołem, innymi działami): musisz to lubić ➡️ Ok. 3 lat doświadczenia w obszarze Customer Service / Customer Success: zrozumienie środowiska pracy w CS jest dla nas kluczowe. Zależy nam na tym, abyś wiedział/a, jak nawiązać relację z klientami oraz miał/a obycie z telefoniczną i mailową obsługą klienta. Wspominaliśmy już, że musisz to lubić? ➡️ Dokładność & terminowość: zależy nam na tym, aby zarówno nasi klienci, jak i zespół mogli na Tobie polegać. Znasz to uczucie, kiedy umawiasz się na rozmowę, która nigdy nie dochodzi do skutku, prawda…? Tego w LiveKid zdecydowanie nie chcemy ❌ ➡️ Odpowiedzialność: to jedna z naszych kluczowych wartości, która w roli liderskiej jest szczególnie ważna. Zależy nam na tym, abyś umiał/a podejmować własne decyzje, a ewentualne błędy brał/a na klatę. Będziesz odpowiadać nie tylko za działania swoje, ale także zespołu. ➡️ Znajomość obsługi programów biurowych: m.in. Google Workspace (wcześniej G Suite), Slack, MS Office, Notion, Jira etc. ➡️ Umiejętność przełączania się między kontekstami i zadaniami oraz elastyczność: wiele sytuacji (czy to związanych z klientami, czy zespołem) musimy rozpatrywać indywidualnie, nie mamy na nie procedur, a plany dnia często ulegają zmianom - dobrze, abyś umiał/a się w tym odnaleźć. ➡️ Znajomość języka angielskiego (min. B1) Mile widziane: ➡️ Wcześniejsze doświadczenie jako lider / koordynator zespołu / projektu: będzie to Twoim dużym atutem. Ale nic się nie martw, jeżeli jeszcze nie miał/aś okazji sprawdzić się w takich zadaniach: ogarniemy to wspólnie ➡️ Znajomość systemów CRM lub programów do odsłuchów rozmów , np. Pipedrive, Thulium, Jira/Clickup, etc. ➡️ Nasze wartości Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership , Growth mindset , Get it done , Transparency oraz Teamwork and Communication . No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy? Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje. Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności. Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć. Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole. Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów. Co możemy Ci zaoferować? ➡️ Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania ➡️ Wynagrodzenie w wysokości 6300-7800 brutto (UZ) lub 7000-8500 netto (B2B). ➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie 21 płatnych dni wolnych w ciągu roku ➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce. ➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (WARTA), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego. ➡️ Możliwość rezerwacji miejsca parkingowego tuż pod biurem ➡️ Mnóstwo możliwości do wykorzystania swoich umiejętności oraz przejęcia ownership’u nad LiveKid’owymi projektami. ➡️ Przestrzeń do rozwoju, wdrażania swoich pomysłów i przeprowadzania automatyzacji. Nowym, dobrym pomysłom mówimy TAK ➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo ➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków Jak wygląda proces rekrutacji? Najpierw zadzwoni do Ciebie Marta , który przedstawi Ci wstępne zasady współpracy z nami, omówi z Tobą Twoje oczekiwania i Twoje doświadczenie. Następnie zaprosimy Cię na rozmowę z Marią (Twoją przyszłą przełożoną) oraz Gabrielą czyli Team Leaderką zespołu w formie stacjonarnej w siedzibie LiveKid, przy ul. Krakusa 11. W kolejnym kroku (ponownie w biurze i z Marią ) spotkasz się na dniu otwartym podczas, którego będzie również zadanie praktyczne. W trakcie tego etapu będziesz mógł/a poznać nasz zespół i zobaczyć jak się u nas pracuje. Na sam koniec będziesz miał/a okazję porozmawiać jeszcze z Kubą czyli naszym CEO, a także Martą naszą People&Culture Partnerką na etapie podsumowującym cały proces. Po tych rozmowach zdecydujemy, kto najbardziej pasuje do naszej załogi Pamiętaj: niezależnie od etapu procesu i wyniku rekrutacji obiecujemy: zawsze wrócimy do Ciebie z feedbackiem.