Inspektor nadzoru

  • Bieruń
  • Gmina BieruŃ
Inspektor nadzoru Miejsce pracy: Bieruń Twój zakres obowiązków pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej, prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi oraz zapewnienie prawidłowej i terminowej ich realizacji, odbiory i rozliczenia zadań oraz bieżąca weryfikacja faktur, udział w naradach koordynacyjnych, koordynacja i weryfikacja prac związanych z wykonaniem dokumentacji projektowych, opiniowanie i wnioskowanie w zakresie uzgodnień dokumentacji technicznych, weryfikacja zgodności projektów z przedmiarami robót, przygotowywanie dokumentacji przetargowych w zakresie powierzonych zadań, udział w sporządzaniu umów, zarządzeń i uchwał, nadzór nad realizacją warunków umów zawartych z wykonawcami, udział w komisjach przetargowych w sprawach o udzielenie zamówienia publicznego, a także w komisjach, odbiorowych i pogwarancyjnych, prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych i planowanie ich wysokości, obsługa korespondencji z mieszkańcami, załatwianie skarg i wniosków w zakresie prowadzonych spraw, udział w przeglądach dróg w zakresie kontroli stanu technicznego, przygotowanie sprawozdań okresowych z realizacji zadań, inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału Inwestycji i Remontów. Nasze wymagania wykształcenie wyższe - ukończenie studiów minimum pierwszego stopnia o kierunku budowlanym drogowym, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, minimum 4-letni staż pracy, obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, w tym na wykonanie nadzoru inwestorskiego. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawa budowlanego i innych związanych z realizacją zadań na stanowisku oraz ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych i ustawy o dostępie do informacji publicznej, doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku, umiejętność sporządzania i sprawdzania przedmiarów i kosztorysów, prawo jazdy kat. B, umiejętność sporządzania pism, informacji zestawień i analiz. Wymagane dokumenty i oświadczenia: pisemne zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z listem motywacyjnym podpisanym przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji, wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji. Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści: „Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. To oferujemy stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”, perspektywę rozwoju zawodowego, udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów/ kursów, pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej, możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Miejskiej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok. O nas Urząd Miejski w Bieruniu 1. Administratorem Danych Osobowych jest Urząd Miejski w Bieruniu z siedzibą w Bieruniu – reprezentowany przez Burmistrza Miasta, przy ul. Rynek 14. 2. Osobą do kontaktu w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych jest Inspektor Danych Osobowych (adres e-mail: iod@um.bierun.pl). 3. Dane osobowe przetwarza się w celu rozpatrzenia aplikacji kandydata na wolne stanowisko pracy w procesie rekrutacji, na podstawie art. 221 Kodeksu pracy. 4. Dane będą przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne w procesie rekrutacji. 5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych. 6. Tam gdzie do przetwarzania danych osobowych konieczne jest wyrażenie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo nie wyrazić zgody, a w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia do cofnięcia zgody. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych osobowych do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, warunkiem niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów prawnych. 9. W przypadku przetwarzania podanych danych osobowych nie zachodzi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.