Doradca produktowy / Opiekun klienta

  • Brwinów
  • Home Air Solutions
Home Air Solutions to jedna z najszybciej rozwijających firm e-commerce z branży wentylacji w Polsce . Dostarczamy filtry do różnych modeli rekuperatorów oraz wysokiej klasy zamienniki na polski rynek, zdobywając pozycję lidera . Naszymi klientami są zarówno odbiorcy prywatni jak i instytucjonalni. Współpracujemy z zaufanymi partnerami w kraju i zagranicą, prowadzimy także własną produkcję w oparciu o najwyższej klasy materiały i technologie. Śledzimy zmiany zachodzące na rynku rekuperatorów, aby dostarczać filtry do wszystkich najpopularniejszych modeli. Dysponujemy szeroką wiedzą na temat filtracji powietrza , aby służyć naszym klientom pomocą techniczną. Aby móc dalej się rozwijać i oferować naszym klientom najlepsza możliwą jakość i pomoc poszukujemy osoby na stanowisko: Doradca produktowy / opiekun klienta. Stara Wieś, Jemiołowa 70 (Nadarzyn) Sprawdź czy właśnie Ciebie szukamy : lubisz i chcesz pracować z klientem, a poszukiwania rozwiązań sprawiają Ci satysfakcję, jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Umiesz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą, lubisz nowinki techniczne, wiesz że szczegóły techniczne mogą być bardzo istotne, ciekawią Cię techniczne aspekty naszej pracy, lubisz pomagać, dysponujesz niekończącymi się pokładami życzliwości i empatii, jesteś osobą śmiałą, nie boisz się kontaktu z drugą osobą - zwłaszcza telefonicznego, jesteś osobą proaktywną, nie boisz się wychodzić przed szereg, inicjować działań, masz głowę pełną pomysłów lubisz pracować w zespole, ale równocześnie jesteś samodzielna/y w podejmowaniu w podejmowaniu decyzji i wykonywaniu zadań szybko adaptujesz się w nowym środowisku i jesteś otwarta/y na zmiany, cechują Cię: zaradność, bystrość, błyskotliwość – "łapiesz w mig”, a myśleniem wychodzisz "poza pudełko” Jakie zadania na Ciebie czekają ❔: telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów, wspieranie Klientów, którzy złożyli u nas zamówienie oraz dbaniu o ich jak najlepsze doświadczenia zakupowe, techniczne doradzanie i pomaganie Klientom w odpowiednim doborze produktów, rejestrowanie zapytań Klientów o nowe produkty, których nie mamy jeszcze w portfolio, śledzenie trendów i nowinek produktowych w branży, edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień itp., rozwiązywanie bieżących problemów, również w rozpatrywaniu reklamacji, monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami itp., wsparcie dla Menadżera Produktu w tworzeniu nowych produktów i działaniach marketingowych analizowanie danych, przygotowywaniu zestawień oraz raportów., Nasze wymagania : min. półroczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze telefonicznej oraz e-mailowej obsługi Klienta - naturalny dryg i tzw. "smykałka do" zdalnej Obsługi Klienta oraz silna chęć rozwoju w tym właśnie obszarze swoboda wypowiadania się oraz elokwencja znajomość narzędzi i platform e-commerce (Baselinker, Allegro) sprawność w obsłudze komputera oraz dobra znajomość pakietu MS Office, a zwłaszcza podstawowa znajomość MS Excel mile widziana znajomość systemów obsługi zgłoszeń (Freshdesk, Zendesk) mile widziana podstawowa znajomość języka angielskiego (ach ta technologia) Co oferujemy ✨: pracę w niewielkim, zgranym zespole możliwość pracy w systemie hybrydowym (po 6-miesięcznym okresie wdrożenia) możliwość rozwoju w branży e-commerce szkolenia premie roczne