Specjalista ds. SEO i Google Ads

  • Wolsztyn
  • Viavac
Specjalista ds. SEO i Google Ads Wynagrodzenie stałe: Umowa B2B – 10.850 zł netto VAT / m-c lub Umowa o pracę 9.000 zł brutto , tj. około 6.465 zł netto (na rękę) (Przed złożeniem aplikacji proszę zapoznać się z ogłoszeniem od początku do końca) ✅ Jeżeli: masz doświadczenie w pracy na stanowisku na jakie rekrutujemy, znasz i wykorzystujesz w praktyce systemy Google Ads i Google Analytics, znasz i wykorzystujesz w praktyce zasady SEO, potrafisz korzystać z takich narzędzi jak np.: Google Search Console, Senuto, Google Analytics, Ahrefs, Semstorm, Screaming Frog, masz praktyczną umiejętność link building, jesteś osobą samodzielną, masz umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania konstruktywnych wniosków, dostrzegania potencjalnych zagrożeń i poszukiwania kreatywnych rozwiązań, posiadasz silne umiejętności organizacyjne i zarządzania sobą w czasie, jesteś osobą zmotywowaną do ciągłego uczenia się i rozwoju na płaszczyźnie zawodowej, biegle posługujesz się językiem polskim, To jest duża szansa na to, że właśnie Ciebie szukamy, O nas Jesteśmy zespołem pracującym dla grupy spółek takich jak; Catchshift Sp. z o.o., VIAVAC Polska Sp. z o.o, Jekko Polska Sp. z o.o., iDMK Sp. z o.o., których właścicielami są Maciej Zyznarski i Krzysztof Jokiel. Większość z nich jest związana z branżą budowlaną. Generalnie wynajmujemy, sprzedajemy i serwisujemy urządzenia wykorzystywane między innymi na budowach. Podstawowym celem w naszej grupie jest dostarczać klientom produkty i usługi najlepszej jakości. Wiemy, że oczekiwania klientów możemy spełnić jedynie posiadając najlepszy zespół specjalistów. Co będziesz robić Będziesz odpowiadać za SEO i działania reklamowe w systemie Google Ads dla naszych marek Catchshift, VIAVAC, JEKKO i iDMK. Twoje działania mają polegać na: Jeśli chodzi o SEO ; przygotowywaniu strategii linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, optymalizacji treści we współpracy z copywriterem lub AI na stronach internetowych (wordpress), pozyskiwaniu linków i zaplecza linkowego, optymalizacji technicznej stron internetowych (wordpress), analizie konkurencji, badaniu i analizie słów kluczowych, koordynacji wdrożenia nowych stron internetowych - przygotowaniu rekomendacji, raportowaniu wyników SEO, śledzeniu zmian w algorytmach Google i wdrażaniu nowych wytycznych, Jeśli chodzi i Google Ads ; kształtowaniu i rozwoju strategii marketingowej, rekomendowaniu budżetów reklamowych dla 3 spółek, przygotowywaniu kampanii reklamowych w systemie Google Ads, samodzielnym zarządzaniu budżetem reklamowym w Google Ads, przygotowywaniu raportów z prowadzonych działań reklamowych, analizowaniu jakości ruchu na stronach internetowych oraz konwersji, śledzeniu trendów i nowości związanych z Google Ads, optymalizacji kampanii SEM, rekomendowaniu odpowiednich formatów reklamowych, prowadzeniu stałego nadzoru nad działaniami konkurencji, wyszukiwaniu nowych słów kluczowych, regularnych spotkaniach z innymi działami w firmie Oferujemy: pracę w pełnym etacie, z której można być dumnym, w firmie, w której będziesz chciał/a zostać na dłużej, bardzo dobrą atmosferę i wspaniały zespół, w którym każdy jest ważny i doceniany, standardowe godziny pracy 8:00 – 16:00, z możliwością wprowadzenia elastyczności, wynagrodzenie 10.850 zł netto VAT na umowie B2B, a na umowie o pracę 9.000 zł brutto, tj. około 6.465 zł netto na rękę podwyżka raz na rok, 3 dni dodatkowego urlopu wypoczynkowego w roku, pracę w biurze w Wolsztynie, ale również bierzemy pod uwagę No Office, czyli pracujesz gdziekolwiek chcesz. Jak aplikować: Jeżeli odpowiedziałaś/eś twierdząco na wszystkie pytania z początku listy oraz wpisujesz się w kulturę naszej organizacji , to śmiało możesz aplikować do naszej firmy poprzez wysłanie poprzez formularz rekrutacyjny : swojego CV, odpowiedzi na pytanie: Jakie szkolenia, kursy ukończyłam/em i kiedy w tematach SEO i Google Ads? zadania rekrutacyjnego – treść zadania znajduje się poniżej. Uwaga Bierzemy pod uwagę wyłącznie kompletne aplikacje (CV odpowiedź na pytanie rozwiązanie zadania rekrutacyjnego). Zadanie rekrutacyjne: Masz 96 000 zł netto na działania marketingowe. Przedstaw proszę strategię obecności w wyszukiwarce Google (SEM i SEO) z podziałem na kwartały. Zadanie wykonaj tak, aby osiągnąć jak największą efektywność w realizacji celów biznesowych firmy. Powodzenia w zadaniu rekrutacyjnym