Kupiec operacyjny

  • Rumia
  • Business Bridge Group Sp. Z O.o.
Business Bridge Group to profesjonalna agencja rekrutacyjna, którą tworzą doświadczeni i skuteczni ludzie. W praktyce oznacza to, że szukamy i - co ważniejsze - znajdujemy odpowiednich specjalistów i menedżerów dla firm, które działają w Polsce i UE, a wybranym kandydatom oferujemy satysfakcjonującą pracę. Obecnie dla naszego Klienta - firmy z branży technicznej - szukamy osób do pracy na stanowisku: Kupiec operacyjny , miejsce pracy: Gdynia/Rumia. Kupiec operacyjny Miejsce pracy: Rumia Na tym stanowisku zajmiesz się: tworzeniem oraz wdrażaniem strategii zakupowych dla konkretnych kategorii produktów, poszukiwaniem, weryfikacją, wyborem, oceną i audytem dostawców, a także zarządzaniem dostawcami w systemie SRM, podpisywaniem umów handlowych oraz negocjowaniem warunków współpracy z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, strategicznym poszukiwaniem alternatywnych dostawców w Polsce i zagranicą, optymalizacją kosztów zakupów, bieżącą współpracą wewnątrz i na zewnątrz firmy w tym komunikacją w ramach procesu zakupu, czuwaniem nad terminowymi dostawami materiałów zgodnie z ustalonym harmonogramem i stanami magazynowo - produkcyjnymi, przygotowywaniem różnorodnych raportów oraz aktualizowaniem danych w systemie ERP, przygotowywaniem oraz realizacją zapytań ofertowych i zamówień. To praca dla Ciebie, jeśli: masz wykształcenie wyższe - najlepiej techniczne lub ekonomiczne, możesz pochwalić się kilkuletnim (min. 3-letnim) doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, posiadasz doświadczenie w pracy z systemem ERP (najlepiej SAP) oraz znasz dobrze pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel, cechują Cię wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz interpersonalne, potrafisz planować, tworzyć strategie, a także właściwie organizować swój czas pracy, jesteś osobą zaangażowaną, rzetelną, dokładną i samodzielną, masz bardzo dobrze rozwiniętą umiejętność analitycznego myślenia i analizy danych, potrafisz efektywnie ustalać priorytety w pracy, a także samodzielnie kontrolować swoje zadania tak aby wszystkie transakcje i zamówienia były realizowane terminowo i na czas, posiadasz znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie umożliwiającą swobodny kontakt z dostawcami, jesteś gotowy/-a do odbywania podróży służbowych w tym zagranicznych, masz prawo jazdy kat. B. Co otrzymasz w zamian: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe w przedziale pomiędzy 6000 a 6500 PLN netto + system premiowy, możliwość ciągłego rozwoju zawodowego, dużą samodzielność działania w organizacji i sposobie pracy, bogaty pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, nowoczesne narzędzia pracy (telefon, laptop również do użytku prywatnego), pracę w przyjaznej i koleżeńskiej atmosferze w firmie, liczne benefity (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kart sportowych, dofinansowanie do nauki i szkoleń, w tym języków obcych, ubezpieczenie na życie, spotkania integracyjne, parking dla pracowników, paczki świąteczne, wyprawki dla dzieci, imprezy okolicznościowe dla pracowników oraz ich rodzin itp.), dodatkowe świadczenia socjalne. Agencja zatrudnienia - nr wpisu 5355 Aplikuj