Digital Analyst

  • Białystok
  • Conversion Sp. Z O.o.
Twój zakres obowiązków Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku? W skrócie Twój zakres obowiązków będzie zawierał się w następującym zakresie: Mapowanie potrzeb biznesowych Klientów Przeprowadzanie audytów instalacji i konfiguracji Google Analytics oraz Google Tag Managera (identyfikacja oraz naprawa błędów) Planowanie śledzenia zachowania użytkowników na różnych etapach jego ścieżki zakupowej Opracowywanie projektów wdrożenia / rozwoju w infrastrukturze Google Analytics i Google Tag Managera Komunikacja z IT w zakresie implementacji warstwy danych Integrację danych z wielu źródeł z wykorzystaniem Pythona i hurtowni danych (głównie BigQuery) Automatyzację systemów raportowych z wykorzystaniem rozwiązań BI (np. GDS) Przeprowadzenie zaawansowanych analiz (GA, Excela, R, BigQuery) w celu odpowiedzi na pytania biznesowe (patrz punkt nr 1) Kontrola i ewaluacja zmian w produktach / kampaniach wprowadzanych na podstawie wcześniejszych rekomendacji (patrz punkt nr 8) Bieżąca komunikacja z Klientami i rozwój dojrzałości ich organizacji w zakresie analityki internetowej Przeprowadzenie Klientów przez proces migracji do standardu Google Analytics 4 ze szczególnym uwzględnieniem zasad privacy Nasze wymagania Na stanowisko Digital Analyst szukamy osoby z min. 2 letnim doświadczeniem we wdrażaniu i konfiguracji Google Analytics z wykorzystaniem Google Tag Managera. Jeżeli masz mniejsze doświadczenie, to nie wahaj się skontaktować – dla mniej doświadczonych osób przewidujemy również stanowisko Junior Digital Analyst. Na pewno poszukujemy osoby, która posiada: Znajomość podstaw digital marketingu Zamiłowanie do technologii i poszukiwania nowych rozwiązań z jej wykorzystaniem Min. 2 lata doświadczenia w konfiguracji Google Analytics i Google Tag Managera Dobrą znajomość Excela Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia Umiejętność zarządzania zadaniami i priorytetami w czasie Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 Znajomość podstaw HTMLa i JavaScript Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz: Dobrą znajomość JS Znajomość Google Data Studio Znajomość Google BigQuery, a w szczególnośc pracy na danych z wykorzystaniemi SQL Znajomość R Certyfikaty potwierdzające znajomość narzędzi Google Szczegółową znajomość zagadnień digital marketingu (SEO, PPC, afiliacja) Znajomość branży ecommerce Doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem Jaką osobą musisz być? Szukamy osób, które chcą się rozwijać i lubią dowozić. Wychodzimy z założenia, że dzięki pasji wszelkie rzeczy merytoryczne szybko można “nadrobić”. To oferujemy Zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę B2B — w zależności od Twoich preferencji Wynagrodzenie B2B: w przedziale 7.000 – 14.000 zł netto (zawiera 26 dni płatnego urlopu) Wynagrodzenie UoP: w przedziale 6000 – 12.000 zł brutto Twój własny budżet szkoleniowy (3% rocznego wynagrodzenia) Zdobycie doświadczenia przy największych na rynku wdrożeniach Google Analytics i rozwiązywaniu najtrudniejszych case’ów z obszaru analityki internetowej w Polsce Szybki rozwój dzięki dostępowi do unikalnej wiedzy, szkoleniom oraz doświadczonym kolegom z którymi można dyskutować problemy i hipotezy ich rozwiązania Udział w innowacyjnych projektach Google z zakresu Measurement Sprzęt Apple do pracy Elastyczne godziny pracy oraz do wyboru: praca w naszym biurze w Warszawie (Al. Rzeczypospolitej) albo w 100% zdalnie Regularne (2-3 w kwartale) spotkania w siedzibie w Warszawie połączone ze wspólnymi szkoleniami i/lub integracją Bezpłatną opiekę medyczną Medicover, Multisport, Spotify Premium Dajemy Ci możliwość pracy przy najciekawszych case’ach z analityki internetowej w Polsce ramię w ramię z innymi, doświadczonymi analitykami, którzy pracują w naszym teamie. Może obecnie pracujesz już na stanowisku Digital Analyst i chcesz zrobić kolejny krok w swojej karierze (czujesz, że od pewnego czasu stoisz w miejscu)? A może pracujesz na stanowisku, gdzie Google Analytics to tylko część Twoim obowiązków, a chciałbyś się zająć analityką na 100%? Jeżeli tak, to świetnie!