.. platform where you can practice your language skills. Regular and systematic further training opportunities - internal and external ones. We support your development. Cooperation within an internal community is our everyday reality. We have networking events, coding challenges, and company parties for .. inny
Poszukujemy do Bluerank doświadczonego, innowacyjnego i świetnie zorganizowanego Specjalisty ds. Marketingu. Osoby, która wzniesie naszą komunikację z partnerami, mediami, pracownikami i otoczeniem firmy na jeszcze wyższy poziom. Wykorzystując do maksimum potencjał, który tkwi wewnątrz dynamicznie rozwijającej się organizacji. Czujesz, że to coś dla Ciebie? Aplikuj na to stanowisko Co będziesz robić w Bluerank jako Brand Specialist? ✍️ Współtworzyć plan marketingowy marki Bluerank; ✍️ Tworzyć i realizować harmonogram publikacji na social media; ✍️ Przygotowywać i wysyłać mailingi do klientów; ✍️ Planować i koordynować prace nad materiałami eksperckimi (ebooki, podcasty, webinary); ✍️ Planować i współtworzyć wydarzenia dla klientów; ✍️ Planować i koordynować udział w Bluerank w wydarzeniach branżowych i biznesowych (konferencje, targi); ✍️ Przygotowywać materiały dla Zespołu sprzedażowego (case study, prezentacje); ✍️ Ściśle współpracować z niemal wszystkimi pracownikami Bluerank. Co oferujemy: Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 6 100 – 8 700 PLN brutto w przypadku umowy o pracę ; 7 380 –10 525 PLN w przypadku B2B; Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2023 maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła ponad 22 000 PLN brutto); Przejrzysty system wynagrodzeń. Więcej informacji na ten tematu znajdziesz tu ; Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach : Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie; Kulturę feedbacku i odpowiedzialności ; Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów; Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych , jak i kompetencji miękkich . Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ ; Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa , FRIS czy RMP ) oraz pracy z ekspertem; Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów; System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu); Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej; Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy; Benefity : konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi; Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2022: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds, Forbes Diamonds, semKRK awards). Czego poszukujemy u kandydata na stanowisko Brand Specialist? ✅ Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w marketingu i/lub tworzeniu treści marketingowych; ✅ Doświadczenia w pracy z kanałami komunikacji w marketingu B2B, w tym przede wszystkim LinkedIn i TikTok; ✅ Doświadczenia w korzystaniu z języka angielskiego w codziennej pracy na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną; ✅ Myślenia analitycznego – ważna jest dla nas kreatywność, ale zdecydowanie bazujemy na danych i faktach, podejmując decyzje w modelu „data-driven”; ✅ Orientacji na osiąganie postawionych celów; ✅ Dobrej organizacji pracy – mamy wiele ciekawych wyzwań i możliwości działania, co wymaga umiejętności zapanowania nad wieloma wątkami jednocześnie; ✅ Entuzjazmu w podejmowanych działaniach oraz umiejętności zarażania nimi innych – musisz być prawdziwym ambasadorem marki, także wewnątrz organizacji; ✅ Łatwości w generowaniu pomysłów i wdrażaniu ich w życie oraz optymalizowania już istniejących procesów zgodnie z ideą „Pracuj mądrzej nie ciężej"; ✅ Biegłości w poruszaniu się po Internecie, mediach społecznościowych, narzędziach do tworzenia mailingu oraz w posługiwaniu się pakietem Office, w tym przede wszystkim PowerPoint i Excel; ✅ Biegłości w recyklingu treści, tj. tworzenia wielu komunikatów w różnych formatach z jednego materiału bazowego; ✅ Umiejętności tworzenia angażujących treści z wykorzystaniem języka korzyści. Zdobędziesz dodatkowe punkty za: ✅ Doświadczenie w branży digital (mile widziane certyfikaty, np. DIMAQ); ✅ Doświadczenie w używaniu narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (w tym przede wszystkim Chat GPT, DALL-E); ✅ Doświadczenie w pracy z CMS, np. WordPress; ✅ Wysoko rozwiniętą asertywność i krytyczne myślenie. Przebieg rekrutacji: 01 Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny, jeśli rekrutacja tego wymaga). 02 Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność. 03 W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo. 04 Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe. W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać: Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska Marketing Manager: Patrycja Karpik Do usłyszenia