Brand Specialist

  • Łódź
  • Bluerank Sp. Z O.o.
Poszukujemy do Bluerank doświadczonego, innowacyjnego i świetnie zorganizowanego Specjalisty ds. Marketingu. Osoby, która wzniesie naszą komunikację z partnerami, mediami, pracownikami i otoczeniem firmy na jeszcze wyższy poziom. Wykorzystując do maksimum potencjał, który tkwi wewnątrz dynamicznie rozwijającej się organizacji. Czujesz, że to coś dla Ciebie? Aplikuj na to stanowisko Co będziesz robić w Bluerank jako Brand Specialist? ✍️ Współtworzyć plan marketingowy marki Bluerank; ✍️ Tworzyć i realizować harmonogram publikacji na social media; ✍️ Przygotowywać i wysyłać mailingi do klientów; ✍️ Planować i koordynować prace nad materiałami eksperckimi (ebooki, podcasty, webinary); ✍️ Planować i współtworzyć wydarzenia dla klientów; ✍️ Planować i koordynować udział w Bluerank w wydarzeniach branżowych i biznesowych (konferencje, targi); ✍️ Przygotowywać materiały dla Zespołu sprzedażowego (case study, prezentacje); ✍️ Ściśle współpracować z niemal wszystkimi pracownikami Bluerank. Co oferujemy: Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 6 100 – 8 700 PLN brutto w przypadku umowy o pracę ; 7 380 –10 525 PLN w przypadku B2B; Dodatkowo, roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2023 maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła ponad 22 000 PLN brutto); Przejrzysty system wynagrodzeń. Więcej informacji na ten tematu znajdziesz tu ; Wysoką kulturę organizacji opierającą się głównie na 5 wartościach : Rozwoju Pracowników, Współpracy, Innowacyjności, Jakości i Kliencie; Kulturę feedbacku i odpowiedzialności ; Pracę w atmosferze zrozumienia potrzeb i oczekiwań klienta, która pozwala nam pełnić rolę strategicznego partnera naszych klientów; Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych , jak i kompetencji miękkich . Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ ; Możliwość skorzystania z narzędzi rozwojowych (test Gallupa , FRIS czy RMP ) oraz pracy z ekspertem; Współpracę z szerokim gronem specjalistów z różnych obszarów online marketingu w ramach zespołów partnerskich pracujących nad realizacją wieloobszarowych projektów; System pracy hybrydowej – pozwalający na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura w centrum Łodzi z pracą w domowym zaciszu (w biurze spotkamy się 1-2 w tygodniu); Elastyczny czas pracy – możesz rozpocząć pracę między godziną 7 a 10. To Ty decydujesz o której startujesz 39 godzinny tydzień pracy – w piątki pracujemy godzinę krócej; Onboarding ze wszystkich obszarów merytorycznych oraz opiekę Buddy’ego w pierwszych tygodniach pracy; Benefity : konsultacje psychologiczne, dostęp do platformy Legimi, integracje działowe i firmowe, karta sportowa, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe. Oczywiście mamy też owocowe poniedziałki Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi; Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (nagrody 2022: European Search Awards Winner, Performance Marketing Diamonds, Forbes Diamonds, semKRK awards). Czego poszukujemy u kandydata na stanowisko Brand Specialist? ✅ Minimum 3-letniego doświadczenia w pracy w marketingu i/lub tworzeniu treści marketingowych; ✅ Doświadczenia w pracy z kanałami komunikacji w marketingu B2B, w tym przede wszystkim LinkedIn i TikTok; ✅ Doświadczenia w korzystaniu z języka angielskiego w codziennej pracy na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację ustną i pisemną; ✅ Myślenia analitycznego – ważna jest dla nas kreatywność, ale zdecydowanie bazujemy na danych i faktach, podejmując decyzje w modelu „data-driven”; ✅ Orientacji na osiąganie postawionych celów; ✅ Dobrej organizacji pracy – mamy wiele ciekawych wyzwań i możliwości działania, co wymaga umiejętności zapanowania nad wieloma wątkami jednocześnie; ✅ Entuzjazmu w podejmowanych działaniach oraz umiejętności zarażania nimi innych – musisz być prawdziwym ambasadorem marki, także wewnątrz organizacji; ✅ Łatwości w generowaniu pomysłów i wdrażaniu ich w życie oraz optymalizowania już istniejących procesów zgodnie z ideą „Pracuj mądrzej nie ciężej"; ✅ Biegłości w poruszaniu się po Internecie, mediach społecznościowych, narzędziach do tworzenia mailingu oraz w posługiwaniu się pakietem Office, w tym przede wszystkim PowerPoint i Excel; ✅ Biegłości w recyklingu treści, tj. tworzenia wielu komunikatów w różnych formatach z jednego materiału bazowego; ✅ Umiejętności tworzenia angażujących treści z wykorzystaniem języka korzyści. Zdobędziesz dodatkowe punkty za: ✅ Doświadczenie w branży digital (mile widziane certyfikaty, np. DIMAQ); ✅ Doświadczenie w używaniu narzędzi opartych na sztucznej inteligencji (w tym przede wszystkim Chat GPT, DALL-E); ✅ Doświadczenie w pracy z CMS, np. WordPress; ✅ Wysoko rozwiniętą asertywność i krytyczne myślenie. Przebieg rekrutacji: 01 Prześlij CV, w którym pokażesz nam co umiesz i co robiłeś dotychczas oraz pozostałe dokumenty (np. portfolio/list motywacyjny, jeśli rekrutacja tego wymaga). 02 Przeanalizujemy Twoje CV, następnie otrzymasz e-mail z formularzem zawierającym pytania uzupełniające aplikację. Informacje dotyczące kolejnych etapów procesu będziesz otrzymywać również mailowo – prosimy Cię o czujność. 03 W kolejnych etapach zaprosimy Cię na spotkania z nami, a także w razie potrzeby poprosimy o uczestnictwo w telefonicznej weryfikacji znajomości języka angielskiego, wykonanie zadania rekrutacyjnego bądź dodatkowych testów. Każdorazowo poinformujemy Cię o tym mailowo. 04 Poznaj zespół, przejdź szkolenia onboardingowe i rozpocznij swoją karierę realizując projekty dla największych marek na rynku i zdobywając międzynarodowe nagrody branżowe. W razie dodatkowych pytań możesz do Nas napisać: Rekruterka: Anna Musierowicz-Kuczawska Marketing Manager: Patrycja Karpik Do usłyszenia