Księgowa/y

  • Wrocław
  • Ow Accounting E Payroll Sp. Z O.o.
Księgowa/y Miejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków bieżące wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego czynności związane z zamknięciem miesiąca przygotowywanie rozliczeń i deklaracji podatkowych m.in. CIT, VAT przygotowywanie sprawozdań do GUS, raportów NBP przygotowywanie sprawozdań finansowych przygotowywanie miesięcznych raportów dla Klientów udział w usprawnianiu procesów wewnętrznych Nasze wymagania jesteś absolwentką/tem studiów wyższych (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia) posiadasz minimum 2-3 letnie doświadczenie w księgowości finansowej znasz język angielski lub niemiecki w stopniu bardzo dobrym (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem) znasz przepisy CIT, VAT oraz ustawy o rachunkowości posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętności poszukiwania rozwiązań posiadasz bardzo dobrą znajomość MS Excel jesteś zorientowana/y na potrzeby Klienta oraz posiadasz łatwość budowania relacji bardzo dobrze organizujesz pracę własną, jesteś samodzielna/y cechują Cię otwartość, pogodne usposobienie oraz umiejętność pracy w zespole posiadasz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne dbasz o terminową realizację zadań w danym projekcie Mile widziane doświadczenie w podmiocie świadczącym usługi księgowe znajomość systemów księgowych Optima, Rewizor GT, CDN-XL To oferujemy stabilne zatrudnienie i atrakcyjny system wynagradzania, rozwój merytoryczny wspierany przez profesjonalny i zgrany zespół, system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, w tym dostęp do innowacyjnej platformy z serialami rozwojowymi, udział w ciekawych zadaniach i projektach dla prestiżowych klientów, przyjazną kulturę pracy, promującą otwartość i elastyczność – dbamy o wspólne wartości! pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, grupowe ubezpieczenie na życie, system kafeteryjny z atrakcyjnymi benefitami, dofinansowanie do kart Multisport, bezpłatne zajęcia językowe i masaże biurowe, … i wiele więcej! Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie nauki języków dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie elastyczny czas pracy owoce spotkania integracyjne fundusz oszczędnościowo-inwestycyjny dofinansowanie biletów do kina, teatru paczki świąteczne świętowanie urodzin program rekomendacji pracowników możliwość uzyskania uprawnień inicjatywy dobroczynne Aplikuj i odkryj więcej! Jaką rolę odgrywa administracja w O&W? Wiemy, że członkowie naszej Załogi z działów prawno-podatkowych potrzebują wsparcia w czynnościach administracyjnych, aby mogli koncentrować się na doradztwie na najwyższym poziomie. Codziennie podejmujemy działania, które wspomagają lub usprawniają ich pracę. Jesteśmy ich partnerami w podstawowych i kluczowych projektach. Nieustannie się rozwijamy, aby dotrzymywać im kroku! OW Accounting & Payroll Sp. z o.o. Spółka OWAP Sp. z o.o. powstała w 2009 roku z myślą o podmiotach prowadzących działalność gospodarczą poszukujących wszechstronnych rozwiązań biznesowych. Spółka świadczy usługi w zakresie wsparcia wewnętrznych procesów w przedsiębiorstwie związanych z prowadzeniem ksiąg, raportowaniem finansowym, controllingiem, rozliczeniami w zakresie podatków, ubezpieczeń społecznych, płac oraz pomocy publicznej. Spółka OWAP jest częścią grupy OW. Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".