Specjalista ds. procedur zakupowych

  • Wrocław
  • Uniwersytet Przyrodniczy We Wrocławiu
Specjalista ds. procedur zakupowych Miejsce pracy: Wrocław Twój zakres obowiązków samodzielne przygotowanie i realizacja procesu zakupowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą PZP, regulacjami wewnętrznymi w szczególności: samodzielne przygotowanie dokumentacji niezbędnej o wszczęcia postępowania przetargowego, tj. przygotowanie wartości zamówienia; współpraca z dostawcami; przygotowanie i weryfikacja opis przedmiotu zamówienia, warunków udzielania zamówienia zgodnie z ustawą PZP; przygotowanie i realizacja procesu zakupowego poniżej progu ustawowego. Nasze wymagania wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne, ekonomiczne; znajomość ustawy PZP oraz aktów wykonawczych; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego szukania informacji. Mile widziane praca na podobnym stanowisku; szkolenia z zakresu ustawy PZP oraz aktów wykonawczych; wykształcenie inżynieryjno - techniczne; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność w jej wykonywaniu, samodzielność; umiejętność pracy i radzenia sobie w stresujących sytuacjach; komunikatywność, wysokie zdolności interpersonalne. To oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo; stabilne warunki zatrudnienia; zdobycie unikalnego doświadczenia zawodowego; pracę w dynamicznym środowisku; szeroki pakiet socjalny; dobrowolne ubezpieczenie grupowe; dofinansowanie aktywności sportowej; dofinansowanie prywatnej opieki medycznej; dodatkowe wynagrodzenie roczne. Benefity dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna dofinansowanie szkoleń i kursów ubezpieczenie na życie Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Klauzula informacyjna dla kandydatów na pracowników biorących udział w procesie rekrutacji znajduje się na stronie internetowej Uczelni pod adresem https://bip.upwr.edu.pl/ogloszenia/praca-na-upwr. Uczelnia respektuje politykę równowagi płci oraz dopuszczenie odstępstw od porządku chronologicznego w życiorysie – w celu umożliwienia kandydatom/kandydatkom podążającym wielowymiarową ścieżką kariery – składanie życiorysów wspartych dowodami, które odzwierciedlają reprezentatywną gamę osiągnięć i kwalifikacji mających znaczenie w kontekście stanowiska, o które się ubiegają.