.. You will develop state-of-the-art Backend Components, Microservices, and Cloud Infrastructures in a diverse and modern project environment Engineering and implementation of Production Ready cloud (native) infrastructures from Databases to serverless You will establish best practices in software engineering .. inny
GOLDBECK buduje nowoczesne nieruchomości w Polsce i Europie. Oferujemy wszystkie usługi z jednego źródła: od projektowania i budowy po usługi utrzymania budynków. Nasza rodzinna firma zatrudnia obecnie ponad 12 000 osób w ponad 110 lokalizacjach, a obrót firmy przekroczył 6 mld. euro. GOLDBECK Elementy Polska Sp. z o.o. jest zakładem produkcyjnym konstrukcji stalowych, wytwarzamy elementy stalowe na potrzeby grupy GOLDBECK. Poznaj nas bliżej i kształtuj przyszłość branży budowlanej razem z nami. Stanowisko: HR Business Partner Miejsce pracy (Praca stacjonarna) GOLDBECK Elementy Polska Sp. z o.o., Lućmierz ul. Przemysłowa 3, 95-100 Zgierz Umowa na zastępstwo Twoje główne zadania: monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań dla lokalizacji, zbieranie i analiza potrzeb szkoleniowych, zarządzanie polityką szkoleniową (organizowanie szkoleń, administracja, budżet), facylitacja spotkań z kadrą kierowniczą i pracownikami, moderowanie warsztatów po ankietach pracowniczych, rozwój EB, wprowadzanie nowych form pozyskiwania i selekcji kandydatów, opracowywanie strategii rekrutacyjnych dla grup docelowych, realizacja procesów rekrutacji i selekcji dla wybranych grup stanowisk, doradztwo dla kadry zarządzającej średniego szczebla, proponowanie indywidualnych rozwiązań, wpływających na realizację celów biznesowych, prezentowanie perspektywy HR w strategicznych decyzjach biznesowych, doradztwo i kształtowanie procesów zmian organizacyjnych ( change management ), implementacja koncernowych programów HR a także aktywny udział w ich kształtowaniu (np. Learning oraz Talent Management System), aktywny udział w procesie oceny potencjału i rozwoju pracowników, proponowanie działań, które mają wpływ na wzmocnienie pożądanej kultury organizacyjnej opartej o wartości GOLDBECK oraz zwiększających poziom zaangażowania pracowników, bliska współpraca z pozostałymi jednostkami HR w Polsce i w Niemczech. Czego potrzebujemy od Ciebie? co najmniej 3-5 lat doświadczenia w HR, najlepiej w produkcyjnym lub międzynarodowym środowisku biznesowym, proaktywna i przedsiębiorcza postawa, zauważanie potencjałów do poprawy, zorientowanie na klienta i stawianie go w centrum uwagi, znajomość trendów i nowoczesnych narzędzi HR, zdolności analityczne, umiejętność wyrażania informacji za pomocą wskaźników i liczb, wyciągania trafnych wniosków, umiejętność łączenia strategii HR ze strategią biznesu, umiejętność podejmowania decyzji, wpływania na innych i przekonywania ich do własnej wizji, negocjowania, doskonałe umiejętności komunikacji, zarówno ustnej jak i pisemnej, na wszystkich poziomach organizacji, doświadczenie w zarządzaniu projektami i zmianą będzie dodatkowym atutem, znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym, j. niemiecki będzie dodatkowym atutem, gotowość do podjęcia pracy na cały okres zastępstwa (około 1.5 roku). Oferujemy: możliwość współtworzenia strategii HR w organizacji będącej w fazie intensywnego rozwoju, wsparcie zespołu HR, dzielenie się wiedzą i współpracę z obszarem kadrowo-płacowym oraz rekrutacyjnym, po okresie wdrożenia oferujemy okazjonalną możliwość pracy zdalnej, dodatek pieniężny na dojazdy do pracy, prywatną opiekę medyczną, kartę MyBenefit, możliwość korzystania z firmowej kantyny i dofinansowanych posiłków, świetne warunki pracy, dofinansowanie do "wczasów pod gruszą", paczki świąteczne dla Pracowników i ich dzieci, szkolenia, podnoszące kwalifikacje zawodowe.