HR Business Partner

  • Łódź
  • Goldbeck Elementy Polska
GOLDBECK buduje nowoczesne nieruchomości w Polsce i Europie. Oferujemy wszystkie usługi z jednego źródła: od projektowania i budowy po usługi utrzymania budynków. Nasza rodzinna firma zatrudnia obecnie ponad 12 000 osób w ponad 110 lokalizacjach, a obrót firmy przekroczył 6 mld. euro. GOLDBECK Elementy Polska Sp. z o.o. jest zakładem produkcyjnym konstrukcji stalowych, wytwarzamy elementy stalowe na potrzeby grupy GOLDBECK. Poznaj nas bliżej i kształtuj przyszłość branży budowlanej razem z nami. Stanowisko: HR Business Partner Miejsce pracy (Praca stacjonarna)  GOLDBECK Elementy Polska Sp. z o.o., Lućmierz ul. Przemysłowa 3, 95-100 Zgierz Umowa na zastępstwo  Twoje główne zadania: monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań dla lokalizacji, zbieranie i analiza potrzeb szkoleniowych, zarządzanie polityką szkoleniową (organizowanie szkoleń, administracja, budżet), facylitacja spotkań z kadrą kierowniczą i pracownikami, moderowanie warsztatów po ankietach pracowniczych, rozwój EB, wprowadzanie nowych form pozyskiwania i selekcji kandydatów, opracowywanie strategii rekrutacyjnych dla grup docelowych, realizacja procesów rekrutacji i selekcji dla wybranych grup stanowisk, doradztwo dla kadry zarządzającej średniego szczebla, proponowanie indywidualnych rozwiązań, wpływających na realizację celów biznesowych, prezentowanie perspektywy HR w strategicznych decyzjach biznesowych, doradztwo i kształtowanie procesów zmian organizacyjnych ( change management ), implementacja koncernowych programów HR a także aktywny udział w ich kształtowaniu (np. Learning oraz Talent Management System), aktywny udział w procesie oceny potencjału i rozwoju pracowników, proponowanie działań, które mają wpływ na wzmocnienie pożądanej kultury organizacyjnej opartej o wartości GOLDBECK oraz zwiększających poziom zaangażowania pracowników, bliska współpraca z pozostałymi jednostkami HR w Polsce i w Niemczech. Czego potrzebujemy od Ciebie? co najmniej 3-5 lat doświadczenia w HR, najlepiej w produkcyjnym lub międzynarodowym środowisku biznesowym, proaktywna i przedsiębiorcza postawa, zauważanie potencjałów do poprawy, zorientowanie na klienta i stawianie go w centrum uwagi, znajomość trendów i nowoczesnych narzędzi HR, zdolności analityczne, umiejętność wyrażania informacji za pomocą wskaźników i liczb, wyciągania trafnych wniosków, umiejętność łączenia strategii HR ze strategią biznesu, umiejętność podejmowania decyzji, wpływania na innych i przekonywania ich do własnej wizji, negocjowania, doskonałe umiejętności komunikacji, zarówno ustnej jak i pisemnej, na wszystkich poziomach organizacji, doświadczenie w zarządzaniu projektami i zmianą będzie dodatkowym atutem, znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym, j. niemiecki będzie dodatkowym atutem, gotowość do podjęcia pracy na cały okres zastępstwa (około 1.5 roku). Oferujemy: możliwość współtworzenia strategii HR w organizacji będącej w fazie intensywnego rozwoju, wsparcie zespołu HR, dzielenie się wiedzą i współpracę z obszarem kadrowo-płacowym oraz rekrutacyjnym, po okresie wdrożenia oferujemy okazjonalną możliwość pracy zdalnej, dodatek pieniężny na dojazdy do pracy, prywatną opiekę medyczną, kartę MyBenefit, możliwość korzystania z firmowej kantyny i dofinansowanych posiłków, świetne warunki pracy, dofinansowanie do "wczasów pod gruszą", paczki świąteczne dla Pracowników i ich dzieci, szkolenia, podnoszące kwalifikacje zawodowe.