Koordynator / Koordynatorka ds. administracyjnych | Dział Define

  • Warszawa
  • Colliers
Opis stanowiskaTwój zakres obowiązków:Wsparcie działu w kwestiach organizacyjno – administracyjnych;Przygotowywanie i tłumaczenie materiałów informacyjnych, szablonów dokumentów, prezentacji;Organizowanie podróży służbowych dla pracowników działu;Przygotowywanie minutek ze spotkań;Aktualizacja baz danych i systemów działu, w tym systemów CRM;Administracja wewnętrznych dokumentów działu;Zarządzanie kalendarzem spotkań - organizowanie spotkań (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz imprez działowych;Wspieranie pracowników działu w codziennych zadaniach i realizowanych projektach. Nasze wymagania:1-2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 w mowie i piśmie;Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Word, Excel);Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne;Dokładność i systematyczność;Mile widziane zainteresowanie rynkiem nieruchomości.To oferujemy:Pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 oraz 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022 i 2023;Elastyczność i hybrydowy model pracy (praca głównie w z mozliwością pracy home office);Program szkoleń wewnętrznych;Umowę o pracę, opiekę medyczną z pełną rehabilitacją, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport), dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne ;Realną możliwość rozwoju i współpracę z najlepszymi specjalistami z branży;Miłą atmosferę pracy.