❤️ Pracownik/czka w biurze obsługi klienta

  • Grudziądz
  • Transcom Worldwide Poland
Dołącz do zespołu obsługującego użytkowników znanej sieci komórkowej. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce Czekają na Ciebie: Wynagrodzenie w wysokości 27,70 zł brutto / h (umowa zlecenie) (bez górnego limitu w działach sprzedażowych, do 500 zł brutto w dziale obsługowym). Szkolenie wdrażające (min. 6 dni roboczych, stacjonarnie) i wsparcie w codziennej pracy. W zależności od działu, w pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji, badania potrzeb klienta, sprzedaży i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Jasną ścieżkę rozwoju i realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy. Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia. Konkursy z nagrodami pieniężnymi, wartościowe gadżety i wiele więcej Jak wygląda nasz dzień pracy? Wyobraź sobie, że nie działa Ci TikTok, a źródłem problemu okazuje się brak internetu. Co robisz? Prawdopodobnie sprawdzasz ustawienia telefonu, jeśli jednak problem nadal nie ustępuje. Dzwonisz na infolinię Twojego operatora i to właśnie tutaj my wkraczamy do akcji. Pomagamy naszym klientom w codziennych trudnościach związanych z funkcjonowaniem sieci, tłumaczymy faktury, ale też doradzamy w doborze korzystnej oferty. Nasza jednostka specjalna pomoże Ci znaleźć najkorzystniejszą ofertę na rynku. Wyróżniają Cię: Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie. Umiejętność słuchania i tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby. Nastawienie na sprzedaż, aktywne słuchanie i wielozadaniowość - jeśli interesuje Cię praca w dziale sprzedażowym. Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego zachęcamy do aplikowania wszystkich, jesteśmy otwarci na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Proces rekrutacji: 1. ChatAssess ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online Uwolnij swój potencjał Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów. O nas W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko. Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (TranscomPoland) i Instagramie (transcom.poland).