Customer Service Specialist

  • Poznań
  • Allegro Sp. Z O.o.
Opis oferty pracy Dlaczego miał(a)byś z nami pracować? Od 2018 r. Jesteśmy nagradzani Gwiazdą Jakości Obsługi oraz zajmujemy 4 miejsce w zestawieniu TOP10 marek oferujących najlepsze Customer Experience Wspieramy Klienta i Partnera na każdym etapie jego korzystania z serwisu Allegro Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów i Partnerów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie Poprzez stronę główną Allegro docieramy do 14 milionów Klientów dziennie Tworzymy platformę e-commerce dla ponad 200 tys. małych, średnich i dużych polskich firm handlowych Dla około 80% internautów jesteśmy pierwszym wyborem zakupów w sieci Nieustannie towarzyszy nam zmiana. Postrzegamy ją jako szansę i możliwość realnego wpływu na Allegro Znajdziesz się w środowisku zaangażowanych i nieprzeciętnych ludzi - 90% naszych pracowników poleciłoby Allegro jako świetne miejsce pracy! Na czym polegać będzie Twoja praca? Twoją rolą będzie odpowiadanie na pytania, weryfikowanie zgłoszeń i analizowanie potrzeb Klienta w języku polskim i angielskim, w 5 kanałach kontaktu: email, telefon, chat, Messenger, WhatsApp Będziesz mieć realny wpływ na budowanie wizerunku Allegro oraz na tworzenie procedur usprawniających pracę Doradców - naszym celem jest bycie najlepszym działem obsługi Klienta w Polsce. Zbudujesz pozytywną relację z Klientem (Kupującym) lub Partnerem (Sprzedającym) Będziesz współpracować z innymi działami serwisu Ze swojej strony oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wraz z kwartalną premią, zależną od Twoich wyników Nowoczesne biuro i narzędzia pracy Nieformalną atmosferę pracy w profesjonalnym zespole Bogaty pakiet benefitów w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji m.in.: udział w zajęciach angielskiego oraz dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej MindUp Opiekę mentora przez cały okres trwania szkoleń wdrożeniowych  Podczas miesięcznego onboardingu poznasz tajniki obsługi Klienta i Partnera w Allegro Ta oferta jest dla Ciebie jeśli: Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: email, telefon, czat, WhatsApp, Messenger  Jesteś elastyczny(a), gotowy(a) do pracy w systemie równoważnym oraz 3 zmianowym (praca również w weekendy oraz święta) - nie martw się, dzięki temu możesz załatwić sprawy urzędowe w tygodniu lub iść do restauracji, kina, centrum handlowego nie stojąc w kolejkach Dobrze czujesz się w komunikacji w języku angielskim w mowie i piśmie B2 Potrafisz analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie Masz podzielną uwagę i potrafisz obsługiwać kilka interakcji w tym samym czasie. Lubisz ludzi i czerpiesz satysfakcję z rozmów z nimi Jesteś otwarty(a) i pełny(a) energii, a zadowolenie Klienta jest dla Ciebie najważniejsze Mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych   Wyślij nam swoje CV i sprawdź dlaczego #dobrzetubyć Chcesz nas lepiej poznać? Posłuchaj Allegro Podcast Dodatkowe informacje Zobacz jak wygląda praca w zespole Customer Experience w Allegro i dołącz do zespołu!