Marketing Specialist

  • Poznań
  • Apollogic
Pracując na stanowisku Marketing Specialist będziesz całościowo odpowiadać za marketing zespołu RapidLab, jego usług oraz produktów. Twoim celem będzie nie tylko kontynuacja obecnych działań marketingowych, ale przede wszystkim budowanie długoterminowej strategii i wspólnie z zespołem wyznaczanie i realizacja mierzalnych celów marketingowych, które doprowadzą do zwiększania liczby wysokiej jakości leadów. Do Twoich codziennych obowiązków należeć będą: Analizowanie trendów oraz oferty konkurencji w celu polepszenia konkurencyjności firmy we wszystkich możliwych środkach przekazu Przygotowywanie i realizacja efektywnych kampanii marketingowych Research i pomoc w uczestnictwie w wydarzeniach branżowych Bieżąca współpraca z działem sprzedaży oraz z inżynierami RapidLab Pisanie krótszych i dłuższych tekstów w języku polskim i angielskim na rozmaite tematy dotyczące IoT, AI, Edge AI, cyfryzacji i nowych technologii Tworzenie i realizacja scenariuszy krótkich video promujących produkty i usługi marki Analiza skuteczności prowadzonych działań, raportowanie i rekomendowanie zmian Tworzenie contentu na social media (Twitter, LinkedIn, Facebook, Instagram) Ta praca jest dla Ciebie, jeśli Masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku Twoją główną cechą jest kreatywność – potrzebujemy Twoich genialnych pomysłów i  zaangażowania Bez problemów komunikujesz się w języku angielskim (klienci głównie spoza Polski) Posiadasz tzw. "lekkie pióro", z łatwością przychodzi Ci tworzenie jakościowego contentu Znasz narzędzia analityczne takie jak Google Analytics czy Hotjar Mile widziane Zainteresowanie światem technologii IoT, Hadware Design Umiejętność tworzenia, monitorowania i ulepszania kampanii Google Ads Umiejętność tworzenia i edycji krótkich video Znajomość podstaw SEO Nasza oferta i benefity Wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności Dowolna forma współpracy Kursy językowe (angielski i niemiecki) w godzinach pracy Szkolenia IT - zależy nam na Twoim rozwoju Codzienny kontakt z zespołem specjalistów w swojej dziedzinie Wsparcie i opiekę naszych mentorów Wsparcie psychologiczne specjalistów z MOCodajni Elastyczne godziny pracy oraz pracę w systemie hybrydowym Możliwość otrzymania budżetu na realizację własnych pomysłów i udziału w zyskach ze sprzedaży Możliwość podejmowania inicjatyw wpływających na kierunek rozwoju zespołu Narzędzia niezbędne do pracy Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna na preferencyjnych warunkach Niekorporacyjna atmosfera Biuro położone na terenie Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Wspólne śniadania w piątki oraz świeże owoce w biurze   Cały proces rekrutacyjny jest w pełni zdalny i zawiera jedynie  2  części:   Po wstępnej weryfikacji aplikacji rekruterka skontaktuje się telefonicznie z wybranymi kandydatami na kilkuminutową rozmowę W drugim kroku weryfikacji spotykamy się na Teamsach z Tobą oraz dwiema osobami z danego zespołu, w tym z Team Leaderem, dzięki czemu otrzymasz kompletne informacje na temat stanowiska Każdy kandydat na pewno zostanie poinformowany o etapie, na którym się znajduje.