E-commerce Manager

  • Gniezno
  • Briju 1920 Limited
Zapraszamy Cię do świata wyjątkowej biżuterii - dołącz do grona wspaniałych ludzi, którzy tworzą markę Briju 1920 Limited. Briju 1920 Limited to polska firma, która jest obecna na rynku jubilerskim od 1920, a od 2013 roku rozwija sieć salonów pozostając wśród liderów w branży jubilerskiej. Budując swoją renomę na rynku pracy i w świecie dóbr luksusowych dbamy jednocześnie o rozwój Naszych Pracowników. Wraz z dynamicznym rozwojem firmy, wciąż szukamy nowych wyzwań i dążymy do tego, by stawać się coraz lepszymi. Naszą największą siłą jest nasz zespół utalentowanych i zaangażowanych osób, które pracują w naszych biurach i salonach sprzedaży. To dzięki ich pasji i energii wciąż mamy odwagę sięgać po więcej! Chcesz być częścią czegoś wyjątkowego? Dołącz do nas! Wymagania Do Twoich obowiązków należeć będzie: Efektywne zarządzanie działem e-commerce, Budowanie i realizacja strategii e-commerce, w tym strategii marketingu internetowego; Tworzenie i realizacja kampanii sprzedażowych (reklamowych) online; Zarządzanie sklepem internetowym Nadzór nad wizualną i techniczną stroną działania sklepu online, Bieżące zarządzanie i modyfikowanie kampanii w celu zwiększenia jej efektywności; Przygotowywanie rekomendacji, analiz, raportów na potrzeby optymalizacji działań; Nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami, sprzyjających rozwojowi partnerstwa oraz przewagi konkurencyjnej na rynku e-commerce, Projektowanie i wdrażanie automatyzacji marketingu; Współpraca z innymi działami i zewnętrznymi dostawcami; Śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja możliwości biznesowych, kluczowych dla branży Analiza trendów rynkowych i zachowań klientów w celu podejmowania trafnych decyzji biznesowych Zarządzanie leadami, praca nad UX/ UI Praca z innymi kanałami e-commerce – marketplace, platformy mediów społecznościowych, aplikacje mobilne, strony internetowe Efektywne wykorzystywanie SEO i SEM Analiza efektywności prowadzonych działań, w tym wydajności sklepu online Zarządzanie budżetem e-commerce, kontrola kosztów, realizacja celów sprzedażowych;   Oczekujemy Od kandydata oczekujemy: Minimum dwa lata doświadczenia w kompleksowym zarządzaniu sklepem internetowym Doświadczenie w zarządzaniu działalnością e-commerce dla sieci, która prowadziła równoległą sprzedaż offline Zorientowanie na efekty i wynik finansowy podległego działu, Zdolność do efektywnego zarządzania zespołem e-commerce (rekrutacja, szkolenia i motywacja pracowników) Udokumentowane doświadczenie w prowadzeniu kampanii online; Orientacja na klienta Znajomość narzędzi e-marketingowych: Facebook Ads Manager, Google Ads, Google Tag Manager; Znajomość narzędzi e-commerce takich jak platformy sklepów internetowych, systemów płatności online; Znajomość Google Analytics; Umiejętność wyciągania wniosków i budowania rekomendacji opartych na analizie danych; Kreatywność; Umiejętność pracy pod presja czasu Umiejętność analitycznego myślenia, Znajomość języka angielskiego. Oferujemy Oferujemy: Możliwość rozwoju oraz doskonalenia swoich kompetencji przy ciekawych projektach; Praca w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie; Dużą swobodę w podejmowaniu decyzji;