Młodszy analityk ds. sprzedaży

  • Warszawa
  • Ekoenergetyka Polska S.a.
Firma  Ekoenergetyka – Polska S.A.  jest jedynym, całkowicie polskim, producentem infrastruktury szybkiego ładowania wysokiej mocy dla samochodów i autobusów elektrycznych. Jesteśmy firmą technologiczną, a nasze innowacyjne projekty B+R rozwijają elektromobilność w skali globalnej.  Unikalne know-how tworzone przez naszych pracowników pozwala nam zmieniać oblicze komunikacji wprowadzając zeroemisyjny transport do miast na całym świecie. Byliśmy prekursorami rynku emobility, a teraz  dzięki zdobytemu doświadczeniu  - osiągamy technologiczne przywództwo w światowym megatrendzie jakim jest  E-MOBILITY  :)  Chcesz być częścią  eRewolucji ? Zapraszamy do rekrutacji na stanowisko:​ Opis stanowiska: analiza danych sprzedażowych i rynkowych; sporządzanie wielopoziomowych analiz sprzedaży oraz marż po kanałach sprzedaży, klientach i produktach (cyklicznych i ad hoc) oraz przygotowanie rekomendacji na tej podstawie; współpraca przy tworzeniu nowych oraz udoskonalanie istniejących narzędzi do analityki biznesowej, raportowania i analizowania danych; udział w procesach budżetowania i prognozowania; współpraca z zespołem ds. sprzedaży w celu rozwoju i wdrażania efektywnych strategii; opracowywanie raportów finansowych i analiz konkurencji; analiza cen rynkowych, raportowanie i rekomendowanie wariantów cen sprzedaży; wykonywanie benchmarków oraz analiz rynkowych; raportowanie Dyrektorowi Sprzedaży. Profil Kandydata: wykształcenie wyższe w obszarze ekonomii, finansów, statystyki; min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, w szczególności w sporządzaniu profesjonalnych analiz biznesowych, projektowaniu oraz przygotowywaniu raportów;  bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel i VBA; znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; znajomość zagadnień związanych z krótko i długoterminowym planowaniem sprzedaży; prawo jazdy kat. B; umiejętność pozyskiwania danych i wyciągania wniosków; dobra organizacja pracy oraz zdolności analityczne i organizacyjne; umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z innymi działami firmy (sprzedaż, marketing, logistyka, produkcja); komunikatywność oraz solidność i terminowość w realizacji zadań.