Specjalista ds. nieruchomości i administracji

  • Białystok
  • Grupa Eltron Sp. Z O.o.
GRUPA ELTRON to firma z wieloletnim doświadczeniem, która specjalizuje się w czterech sektorach: HANDEL, BUDOWNICTWO, PROJEKT i SERWIS. Nasza firma oferuje kompleksowe usługi obejmujące sprzedaż produktów i urządzeń elektrycznych, projektowanie, doradztwo oraz wykonawstwo elektryczne. Nasza misja to dostarczanie rozwiązań elektrotechnicznych najwyższej jakości. W naszej codziennej pracy kierujemy się trzema głównymi wartościami: Ciągłe doskonalenie : Dążymy do nieustannego rozwoju i podnoszenia jakości naszych usług. Nasz zespół jest gotowy na wyzwania i zmiany, aby sprostać oczekiwaniom naszych klientów. Wytrwałość: Jesteśmy zdeterminowani, aby osiągnąć nasze cele. Pracujemy z zaangażowaniem i oddaniem, niezależnie od trudności. Szacunek wobec ludzi: Relacje z naszymi klientami, pracownikami i partnerami są dla nas kluczowe. Działamy z szacunkiem, uczciwością i otwartością.   Poszukujemy osoby do naszego zespołu, która będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie biurem oraz koordynację różnorodnych zadań administracyjnych. Jeśli jesteś doświadczony, samodzielny i potrafisz efektywnie zarządzać wieloma obszarami jednocześnie, ta praca jest dla Ciebie! Specjalista ds. nieruchomości i administracji   Lokalizacja: Białystok, ul. Wysockiego 69b   I. Zarządzanie dokumentacją:   Organizacja i prowadzenie dokumentacji związanej z naszymi budynkami, umowami najmu, konserwacją i naprawami. Utrzymywanie porządku i aktualizacja dokumentacji biurowej oraz przeglądy okresowe budynków.   II. Obsługa korespondencji/ poczta:   Przyjmowanie, sortowanie i dystrybucja korespondencji. Koordynacja przesyłek i kurierskich dostaw, przygotowywanie objazdówek cotygodniowych by wszelka korespondencja trafiła jak najszybciej do właściwych osób   III. Zarządzanie infrastrukturą biurową:   Monitorowanie stanu i utrzymanie biura oraz wyposażenia (zamawianie materiałów biurowych, tonerów, tuszy do drukarek itp.) Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie pokoi socjalnych (zamawianie art. spożywczych, chemicznych itp.) Koordynacja napraw, konserwacji i dostaw niezbędnych do utrzymania biur w należytym stanie (będziesz się kontaktować z osobami technicznymi).   IV. Zarządzanie płatnościami i budżetem:   Monitorowanie i zarządzanie budżetem związanym z administracją biurową i budynkami. Płacenie rachunków za usługi, czynsze, energię elektryczną, wodę i inne koszty.   V. Wsparcie administracyjne i obsługa floty:   Zapewnienie wsparcia Pracownikom w organizacji podróży służbowych, rezerwacji sal konferencyjnych itp. Obsługa telefonów, udzielanie informacji. Obsługa floty, a w tym przyjmowanie zgłoszeń związanych z samochodami firmowymi, zarządzanie ubezpieczeniami aut firmowych OC/AC, zgłaszanie szkód i nadzór nad dokumentami, zarządzanie przeglądami aut, obsługa systemu GPS oraz wsparcie przy dokumentacji leasingowej. Doświadczenie na podobnym stanowisku - minimum 2 lata. Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych bądź pod presją czasu oraz zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów. Nastawienie na efektywne szukanie i wdrażanie rozwiązań (gdy ktoś mówi, że czegoś się nie da - weryfikujesz, czy aby na pewno ) Dynamika w działaniu z nastawieniem na dokonywanie usprawnień Zorganizowanie i dokładność w powierzone zadania Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel. Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole. Zaangażowanie oraz chęć do nauki i rozwoju. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełen etat). Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia. Wdrożenie do firmy i obowiązków Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji (udział w szkoleniach, webinariach). Pracę w przyjaznej atmosferze w ambitnym i nastawionym na sukces Zespole Kawę, herbatę, wodę Możliwość objęcia ubezpieczeniem na życie oraz prywatną opieką członków rodziny!. Dodatkowe benefity: Karta Multisport. Prywatna opieka medyczna. Program emerytalny PPE, gdzie składki opłaca pracodawca. Program poleceń pracowniczych (możliwość zdobycia dodatkowego bonusu pieniężnego!). Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego. Zniżki pracownicze w Centrach Elektrycznych. Pikniki rodzinne, wydarzenia i imprezy firmowe Jeśli posiadasz doświadczenie, umiejętność pracy w dynamicznym środowisku to czekamy na Twoje CV! Klikając przycisk „wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Grupa Eltron Sp. z o.o., ul. Główna 7, 18-100 Łapy, NIP: 9662112843 i Energy Nortle Sp. z o.o.​, ul. Główna 7, 18-100 Łapy​, NIP: 9662100998​, do celów obecnego procesu rekrutacyjnego