Kierownik/Kierowniczka Salonu Orange

  • Elbląg
  • Orange Business Services

about the role Planowanie i nadzór nad realizacją sprzedaży produktów i usług OrangeBieżące raportowanie wyników sprzedażyBudowanie efektywnego zespołuWspieranie rozwoju pracowników w odniesieniu do indywidualnych potrzebDbałość o wizerunek Orange Polska about you Doświadczenie w sprzedażyDoświadczenie w zarządzaniu zespołem - dodatkowy atutUmiejętność angażowania zespołu w realizację celówUmiejętność budowania trwałych relacji z klientami i współpracownikamiNastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarach wymagających modyfikacjiZnajomość technik sprzedażyZainteresowanie nowymi technologiami salary & benefits Bezpieczeństwo: Umowa o pracę na czas określony,Oferta socjalna,Ubezpieczenie grupowe,Pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),Proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu. Elastyczność: Praca zgodnie z grafikiem,Wewnętrzny rynek pracy. Zdrowie: Prywatna opieka medyczna,Karta sportowa,Programy prozdrowotne. Satysfakcja: Kultura feedbacku,Premie finansowe,Konkursy sprzedażowe,Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,Programy rozwojowe,Inicjatywy dobroczynne,Platforma do nauki języków obcych,Bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy. Komfort: Telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,Zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),Nowoczesny salon sprzedaży. contract Temporary